۱۲۴۳۷۷۹
۴۴۳
۴۴۳
پ

اقبالی:

با کی‌روش هم می‌بازیم اما آبرومندانه

​کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی در جام جهانی بازی‌های سختی دارد و ما می‌توانیم امیدوار باشیم که با کی‌روش آبرومندانه مقابل حریفان شکست بخوریم.

خبرگزاری تسنیم: کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی در جام جهانی بازی‌های سختی دارد و ما می‌توانیم امیدوار باشیم که با کی‌روش آبرومندانه مقابل حریفان شکست بخوریم.

مسعود اقبالی درباره شرایط تیم ملی فوتبال پس از بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش اظهار داشت: ‌در این مدت دراگان اسکوچیچ نتوانست مدیریت لازم را در تیم ملی داشته باشد و همین مسئله باعث بروز حواشی در تیم ملی شد. قطعاً ما با این شرایط نمی‌توانستیم در جام جهانی نمایش قابل قبولی داشته باشیم. در واقع باید بگویم که اسکوچیچ به طور کامل در اختیار فدراسیون فوتبال بود و بازیکنان این شرایط را دوست نداشتند.

با کی‌روش هم می‌بازیم اما آبرومندانه

وی ادامه داد: در حال حاضر که کی‌روش در جایگاه سرمربی تیم ملی قرار گرفته معتقدم که سطح فنی او بالاتر از اسکوچیچ است، هر چند در گذشته مشکلاتی را به وجود آورده بود که با فرهنگ کشور ما مطابقت نداشت و امیدوارم در دوره جدید حضورش از تجربه گذشته خود استفاده کند.  نکته حائز اهمیت این است که  بازیکنان تیم ملی کی‌روش را قبول دارند و او می‌تواند انسجام و یکپارچگی را به تیم ملی برگرداند.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: ساختار دفاعی تیم ملی در زمان اسکوچیچ مشکلات زیادی داشت و ‌‌کی‌روش می‌تواند این نقیصه را برطرف کند. ما بازی‌های سختی در جام جهانی داریم و با کی‌روش می‌توانیم امیدوار باشیم که حداقل آبرومندانه شکست بخوریم. ‌او تنها کاری که می‌تواند انجام دهد این است که راهی را پیدا کند تا مقابل آمریکا و انگلیس کمتر گل بخوریم.

اقبالی درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی با ‌سنگال و اروگوئه در اردوی اتریش عنوان کرد: بازی با سنگال و اروگوئه این فرصت را به کی‌روش می‌دهد تا بازیکنان را ارزیابی کند و البته لژیونرها را هم در اختیار دارد تا تمام نفرات در این دو بازی محک بخورند. کی‌روش در دوره‌های گذشته هم بازیکنان را به لحاظ قوای جسمانی و بدنسازی در سطح بالایی قرار داده بود و ملی‌پوشان در بازی‌ها دوندگی‌ زیادی داشتند و این موضوع می‌تواند به ما کمک کند.

 وی در پایان درباره تحلیل‌اش از شش هفته ابتدایی لیگ برتر خاطر نشان کرد: متأسفانه در این چند هفته تیم‌ها و بازیکنان ثبات کافی را نداشتند. در یک هفته یک تیم خوب است و شرایط نرمالی دارد و در بازی دیگر با اُفت روبه‌رو می‌شود. تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و گل‌گهر که سرمایه‌گذاری کردند شرایط بهتری نسبت به تیم‌های دیگر دارند هرچند هنوز ثبات لازم را پیدا نکردند. تعطیلی لیگ هم ممکن است که روی عملکرد تیم‌ها تأثیر منفی داشته باشد. به هر حال تیم‌ها از شرایط مسابقه خارج شده و دچار مشکل می‌شوند. البته در این بین تیم‌هایی هم هستند که از تعطیلی لیگ استفاده و عقب‌ماندگی‌شان را جبران می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج