۱۲۴۴۳۶۱
۵۴۶
۵۴۶
پ

واکنش پرسپولیس به شکایت بازیکن جنجالی

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس نسبت به خطر پرونده دروازه‌بان کروات اسبق این باشگاه، علیه مجوز حرفه‌ای باشگاه واکنش نشان داد.

ورزش سه: در شرایطی که بعد از جدایی بوژیدار رادوشوویچ از باشگاه پرسپولیس و شکایت این دروازه‌بان کروات با ادعای طلب نزدیک به یک میلیون دلاری از سرخپوشان، نگرانی شدیدی بین هواداران این تیم شکل گرفته بود، اکنون معاون امور بین الملل سرخپوشان خبر از حل این مشکل می‌دهد.

امیرحسینی در این خصوص گفته: پرونده دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس هیچ خطری برای باشگاه در خصوص مجوز حرفه‌ای ندارد و این پرونده در مرحله مفتوح است. طی نامه‌ای که از دادگاه عالی ورزش به تاریخ ۱۶ سپتامبر برابر با جمعه ۲۵ شهریور به باشگاه مکاتبه شد، اعلام گردید؛ این دادگاه در نظر دارد جلسه استماعی جهت رسیدگی به این پرونده به تاریخ ۹ نوامبر برابر با ۱۸ آبان ماه تشکیل دهد.

مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در توضیح این موضوع گفته: در مکاتبات قبلی دادگاه عالی ورزش با باشگاه پرسپولیس، پنل داوری مشخص شد که ریاست آن بر عهده داوری از کشور ایتالیا است و دو داور دیگر یکی از باشگاه پرسپولیس و دیگری، داوری که از سوی رادو شوویچ انتخاب شده است، این پرونده را مورد بررسی قرار خواهند داد. این سه داور به اتفاق منشی و افراد دیگر در این جلسه حضور خواهند داشت.

حسینی با اشاره به این موضوع که هنوز رای قطعی در این خصوص به باشگاه ابلاغ نشده گفت: در هر حالت، پرونده رادو شوویچ در مرحله مفتوح است و رأی بدوی فیفا هنوز به حالت قطعی در نیامده است. بنابراین، پرونده این بازیکن برای باشگاه خطری را در FIFA، CAS و AFC جهت مبحث مجوز حرفه‌ای تهدید نخواهد کرد تا اینکه این جلسه استماع برگزار گردد و داوران، نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت دادگاه عالی ورزش رای نهایی را صادر نماید. قطعا تا آن زمان هیچ خطری برای باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج