۱۲۴۴۳۶۴
۱۱۹
۱۱۹
پ

بازگشت مقتدرانه توپچی‌ها به صدر جدول

آرسنال با ارائه نمایشی مقتدرانه در خانه برنتفورد با نتیجه ۱-۳ به پیروزی دست یافت.

ورزش سه: آرسنال بعد از کسب پنج پیروزی متوالی و البته شکست برابر منچستریونایتد، این هفته با سه گل در خانه برنتفورد به برتری دست یافته و دوباره بالاتر از منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

بازگشت مقتدرانه توپچی‌ها به صدر جدول

آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 17 به گل اول دست یافت. ارسال کرنر از سوی بوکایو ساکا از سمت راست با ضربه سر ویلیام سالیبا همراه شد و علیرغم اعتراض بازیکنان برنتفورد، تصاویر نشان می داد توپ به طور کامل از خط رد شده است.

بازگشت مقتدرانه توپچی‌ها به صدر جدول

حملات توپچی ها روی دروازه حریف ادامه یافت و ۱۰ دقیقه بعد آنها به گل دوم نیز دست یافتند. این بار ارسال گرانیت ژاکا از سمت چپ در مرکز محوطه به گابریل ژسوس رسید و ستاره برزیلی آرسنال با ضربه سر دقیق خود موفق شد برتری تیمش را دو برابر کند.

دقایقی بعد این گرانیت ژاکا از پشت محوطه جریمه برای باز کردن دروازه حریف اقدام کرد، اما ضربه او راهی به دروازه برنتفورد پیدا نکرد.

در لحظات پایانی نیمه اول امبوئمو می توانست با ضربه سر در مقابل دروازه آرسنال اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او نیز داخل چارچوب نبود. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و آرسنال با برتری ۰-۲ راهی رختکن شد.

بازگشت مقتدرانه توپچی‌ها به صدر جدول

توپچی ها در نیمه دوم نیز نمایشی هجومی داشته و خیلی زود به گل سوم دست یافتند. روی پاس کوتاه و عرضی بوکایو ساکا، فابیو ویرا پشت محوطه صاحب توپ شده و با یک ضربه فوق العاده و تماشایی، زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

در دقیقه 57 گابریل ژسوس از سمت چپ محوطه جریمه حرکت کرده و از زاویه ای دشوار می توانست برای بار دوم در این دیدار گلزنی کند، اما رایا با عکس العملی خوب دروازه برنتفورد را نجات داد. 10 دقیقه بعد این بار بوکایو ساکا از درون محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما رایا باز هم به خوبی واکنش نشان داد.

در ادامه و روی پاس باپتیسته بود که دامسگارد در محوطه جریمه آرسنال صاحب توپ شده و برای ضربه زدن اقدام کرد، اما آرون رامسدل این شوت را مهار کرده و اجازه نداد دروازه باز شود. در دقیقه 85 این بار ضربه گابریل ژسوس روی حرکتی انفرادی با هم با مهار رایا همراه شد و در نهایت آرسنال با نتیجه 0-3 توانست حریف خود را مغلوب کند.

بازگشت مقتدرانه توپچی‌ها به صدر جدول

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج