۱۲۴۴۵۰۹
۴۹۶
۴۹۶
پ

بیرانوند؛ بمب روحیه تیم‌ملی در اتریش

بیرانوند به ایران بازگشته تا بدون حرف و حدیث جایگاه خود را در لیست تیم‌ملی رزرو کند و در این مسیر البته همچنان مسیر سختی پیش‌ روی خود می‌بیند.

ورزش سه: بیرانوند به ایران بازگشته تا بدون حرف و حدیث جایگاه خود را در لیست تیم‌ملی رزرو کند و در این مسیر البته همچنان مسیر سختی پیش‌ روی خود می‌بیند.

 دومین روز اردوی تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش هرچند برای بیرانوند خوب پیش نرفت و او به دلیل مصدومیت جزئی‌اش مجبور به ترک تمرینات گروهی شد اما همچنان، بالاترین شانس را برای حضور در لیست سرمربی تیم ملی برای خود متصور است.

سرمربی پرتغالی که سهم زیادی در جاه‌طلبی‌های بیرانوند داشته و با اعتماد ویژه‌اش او را تبدیل به شماره یک تاریخ‌ساز تیم ملی در جام‌جهانی کرد، اکنون نیز قطعا چشم به عملکرد وی دوخته است. بیرانوند هم در جام جهانی و هم در جام ملت‌هایی که زیر نظر کارلوس کی‌روش کار را دنبال کرد موفق به مهار پنالتی برای این مربی در پیراهن تیم ملی شد و اکنون نیز می‌خواهد یک اتفاق مهم دیگر را دنبال کند.

شماره یک ایران در جام جهانی روسیه، هرچند رویای خود برای حضور در فوتبال اروپا را نیمه کاره رها کرد و به خواسته بزرگ خود نرسید، اما برای اینکه جایگاهش را در تیم ملی به واسطه نیمکت‌نشینی در پرتغال از دست ندهد، به لیگ برتر ایران بازگشت و بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. او طی این هفته‌ها بار دیگر توانسته توان فنی و کیفی خود را به اثبات برساند و با دریافت تنها دو گل طی ۶ هفته، یکی از برترین‌ها بوده است.

 
بیرانوند؛ بمب روحیه تیم‌ملی در اتریش

شاید اصلی‌ترین رقابت در وهله اول برای حضور در لیست جام‌جهانی قطر، رقابتی سخت با پیام نیازمند، سیدحسین حسینی و امیر عابدزاده در کنار دیگر مدعیان داخلی همچون محمدرضا اخباری و … باشد. بیرانوند در صورت عبور از این خوان بزرگ، رقابت اصلی را در مسیر رسیدن دوباره به پیراهن شماره یک ایران، اینبار در دوحه دنبال می‌کند.

بیرانوند در جریان تمرین داخل ایران دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر شد تا بلافاصله با کسب مجوز از کادرپزشکی و کادرفنی از فشار تمرینات خارج شود. او البته با حضور پرشور در اولین تمرین تیم‌ملی در اتریش، نشان داد که هیچ مشکلی برای بازی سنگال و اروگوئه ندارد. باید دید شماره یک ایران، اینبار جاه‌طلبی‌هایش را با کارلوس کی‌روش تا کجا دنبال خواهد کرد و آیا تصویری ویژه در جام‌جهانی قطر به نام خود خواهد کرد یا…

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج