۱۲۴۴۷۳۳
۵۱۳
۵۱۳
پ

سه جلسه محرومیت در انتظار ستاره فوتبال

آنخل دی‌ماریا که دیشب در بازی یوونتوس و مونزا به دلیل حرکت غیر ورزشی اخراج شد ممکن است به دلیل توهین‌هایش به داور مسابقه با محرومیتی طولانی مواجه شود.

ورزش سه: آنخل دی‌ماریا که دیشب در بازی یوونتوس و مونزا به دلیل حرکت غیر ورزشی اخراج شد ممکن است به دلیل توهین‌هایش به داور مسابقه با محرومیتی طولانی مواجه شود.

در جریان دیدار دیشب یوونتوس مقابل مونزا آنخل دی‌ماریا با آرنج به سینه بازیکن حریف کوبید تا با کارت زرد مستقیم جریمه شده و زمین مسابقه را ترک کند.

یوونتوس بعد از اخراج دی‌ماریا یک گل از مونزا دریافت کرد و در نهایت با نتیجه 1-0 شکست خورد. هواداران یووه انتقادهای شدیدی به ستاره آرژانتینی تیم‌شان مطرح کردند و دی‌ماریا چند ساعت بعد از پایان مسابقه بیانیه‌ای منتشر کرد و ضمن عذرخواهی از هواداران گفت اشتباهش را می‌پذیرد و قبول دارد که حرکتش باعث باخت بیانکونری بوده است.

سه جلسه محرومیت در انتظار ستاره فوتبال

اما امروز در رسانه‌های ایتالیایی اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد دردسرهای عصبانیت دی‌ماریا ممکن است برای او ادامه داشته باشد.

 

بر اساس قوانین فوتبال ایتالیا دی‌ماریا دو بازی بعدی یوونتوس مقابل بولونیا و میلان را از دست داده است چرا که جریمه دریافت کارت قرمز در سری آ محرومیت در دو بازی بعدی است. اما گزارشها حاکی است این احتمال وجود دارد که ستاره آرژانتینی سه بازی محروم بشود و دیدار مقابل تورینو را هم از دست بدهد.

سه جلسه محرومیت در انتظار ستاره فوتبال

دی‌ماریا زمانی که در حال ترک زمین بود از تصمیم داور اصلا رضایت نداشت و توهین‌های شدیدی به داور مسابقه کرد. رسانه‌ها می‌گویند داور مسابقه در گزارش خود به فدراسیون فوتبال به توهین‌های ستاره آرژانتینی اشاره کرده و ممکن است او یک بازی دیگر هم جریمه شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج