جاباما
۱۲۴۶۳۲۸
۱۹۴
۱۹۴
پ

مسی: از بازی کنار امباپه خوشحالم!

لیونل مسی اهداف بزرگی در فصل جاری دارد. او می خواهد با پی اس جی در لیگ قهرمانان و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کند.

ورزش سه: لیونل مسی اهداف بزرگی در فصل جاری دارد. او می خواهد با پی اس جی در لیگ قهرمانان و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کند.

لیونل مسی در دومین فصل حضورش در پی اس جی تاثیرگذارتر از فصل قبل کار کرده و یکی از بهترین بازیکنان تیمش تا به اینجای فصل بوده است. کمتر از دو ماه دیگر به جام جهانی باقی‌ مانده و بدون شک فرم خوب این روزهای مسی باعث خوشحالی آرژانتینی هاست. بی شک هواداران پی اس جی هم چشم امید به درخشش مسی در ادامه فصل دارند تا بتوانند برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان شوند.

مسی: از بازی کنار امباپه خوشحالم!

مثلث لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار، یک مثلث هجومیِ ترسناک برای همه تیم های اروپاست. مسی که در اردوی تیم ملی آرژانتین به سر می‌برد در مصاحبه‌ای با رسانه مکزیکی TUDN در پاسخی به پرسش درباره امباپه گفت:« کیلیان بازیکن متفاوتی است. او مثل جانوری است که در نبردهای تک به تک بسیار پرقدرت ظاهر می‌شود، فضاها را عالی پیدا می‌کند و با سرعت و شم گلزنی‌اش همه را شگفت‌زده می‌کند. کیلیان فوتبالیست کاملی است و سالها است که این را ثابت کرده و سالهای آینده هم ثابت خواهد کرد. او بدون شک یکی از بهترین‌های دنیا خواهد بود. بازی کنار او لذت‌بخش است.»

مسی در ستایش از نیمار نیز گفت:« با نیمار در بارسا سال ها هم تیمی بودم و به خوبی از هم شناخت داریم. در بارسا از بازی کنار یکدیگر لذت می بردیم و دوست داشتم او در بارسا می ماند اما در نهایت شرایط به گونه ای شد که او به پی اس جی رفت و من هم سال گذشته به پی اس جی پیوستم. حالا اینجا در پاریس از بازی کنار هم لذت می بریم. از این بابت بسیار خوشحالم.»

 
مسی: از بازی کنار امباپه خوشحالم!

مسی در مورد هدف اصلی پی اس جی در فصل جاری گفت:« همه می دانند که هدف اصلی پی اس جی فتح لیگ قهرمانان است. حذف برابر رئال در فصل گذشته واقعا سخت بود. دو بازی عالی برابر رئال انجام دادیم و تنها در 30 دقیقه پایانی بازی برگشت، رئال بهتر کار کرد و راهی دور بعد شد. یکسری جزئیات کوچک سرنوشت آن بازی را تعیین کردند. فصل جاری به خاطر برگزاری جام جهانی در پاییز، شرایط متفاوت با گذشته است ولی هدف ما تغییر نخواهد کرد. لیگ قهرمانان بسیار دشوار است و کافی است چند دقیقه بد باشید و حذف شوید. امسال نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم. ما قهرمانی را می خواهیم.»

جام جهانی با آرژانتین:« می خواهیم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم و در نهایت قهرمان شویم. می دانیم جام جهانی تا چه اندازه دشوار است ولی ما آماده ایم و با رقبا پایاپای مبارزه خواهیم کرد.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج