۱۲۴۶۴۴۸
۱۳۰۳
۱۳۰۳
پ

تکلیف دیدار ایران - روسیه روشن شد

سرمربی روسیه می‌گوید بازی دوستانه این تیم با ایران ممکن است انجام نشود چرا که تیم ملی روسیه برنامه‌های مهم‌تری در پیش دارد.

ورزش سه: سرمربی روسیه می‌گوید بازی دوستانه این تیم با ایران ممکن است انجام نشود چرا که تیم ملی روسیه برنامه‌های مهم‌تری در پیش دارد.

والری کارپین، سرمربی تیم ملی روسیه در یک مصاحبه به شایعات اخیر درباره احتمال برگزار نشدن دیدار دوستانه تیمش با ایران اشاره کرد و گفت احتمال دارد شاهد بازی دوستانه بین دو تیم نباشیم. کارپین می‌گوید تیمش برنامه‌های مهم‌تری دارد.

تیم ملی روسیه سه روز پیش در بیشکک دیداری دوستانه مقابل قرقیزستان برگزار کرد و 2-1 به پیروزی رسید. با اینکه طبق توافق فدراسیون‌های فوتبال ایران و روسیه قرار است تیمهای ملی دو کشور در روزهای پانزده و شانزده نوامبر در تهران یا دوحه دیداری دوستانه داشته باشند اما کارپین می‌گوید احتمال انجام نشدن این بازی بیشتر است.

تکلیف دیدار ایران - روسیه روشن شد

کارپین در این باره گفت:" بین دو فدراسیون ایران و روسیه توافق‌نامه‌ای امضا شده ولی من مطمئن نیستم که بازی برگزار بشود. مساله برنامه‌های فنی ما است و به فدراسیون ربطی ندارد. ما برنامه‌های مهم‌تری داریم".

وقتی خبرنگار روسی از کارپین پرسید که ترجیح می‌دهد این بازی در تهران برگزار شود یا در دوحه او گفت:" برای من فرقی نمی‌کند".

خبرنگار در ادامه این مصاحبه گفت دوحه پایتخت قطر است و در آستانه جام جهانی نگاه رسانه‌ها می‌تواند از نظر تبلیغات به نفع روسیه باشد. کارپین در پاسخ گفت:" این مساله دیگر مهم نیست. به سوال‌های دیگر بپردازید".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج