۱۲۴۷۵۳۶
۹۶۶
۹۶۶
پ

درخواست جالب ایرانی‌ها برای علیرضا فغانی

کمیته داوران به بهانه تغییر محل زندگی علیرضا فغانی و اینکه او در بازی‌های متعددی سوت زده او را از لیست داوران بین المللی خط زده است.

خبرورزشی: با تصمیم عجیب کمیته داوران علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی ایران در سال ۲۰۲۳ میلادی خط خورده است! این تصمیم از آنجا عجیب بود که داوران بعد از گذر از سن ۴۵ سالگی باز هم می‌توانند به داوری خود ادامه دهند به شرط آنکه در تست آمادگی جسمانی نمره خوبی بگیرند و در صورتی که علیرضا فغانی در لیست داوران بین المللی ایران قرار می‌گرفت می‌توانست در جام ملت‌های ۲۰۲۳ هم حضور داشته باشد.

کمیته داوران به بهانه تغییر محل زندگی علیرضا فغانی و اینکه او در بازی‌های متعددی سوت زده او را از لیست داوران بین المللی خط زده است.

در فضای مجازی برخی از ایرانیان با مراجعه به صفحه رسمی فدراسیون فوتبال استرالیا از کمیته داوران این فدراسیون درخواست کرده اند نام علیرضا فغانی را در لیست داوران بین المللی خود در سال ۲۰۲۳ قرار دهد. البته که اجرای این کار منوط به قوانین خاصی است که اولین آن پذیرش تابعیت دوم از سوی علیرضا فغانی است.

علیرضا فغانی بعد از اتخاذ این تصمیم از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اینطور برداشت کرده‌ام من مانع از پیشرفت دیگر داوران شده‌ام. به این نظر احترام می‌گذارم اما همیشه گفته‌ام اگر قرار است با بودن من در مجموعه به آن مجموعه خیانت شود ترجیح می‌دهم دیگر نباشم.

باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال استرالیا در برابر این درخواست‌ها چه تصمیمی خواهد گرفت و علیرضا فغانی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. خیلی‌ها گفته اند او با اتخاذ این تصمیم از سوی کمیته داوران دیگر بازی‌های لیگ برتر در ایران را سوت نخواهد زد. او آخرین بار مصاف نساجی – مس کرمان را سوت زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج