۱۲۴۸۷۸۰
۲۷۵
۲۷۵
پ

درخشان: انگیزه تراکتور ۲ برابر پرسپولیس بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد انگیزه تیم تراکتور برای تقابل با شاگردان یحیی گل‌محمدی بسیار بالا بوده است.

خبرگزاری تسنیم: حمید درخشان درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: آنطور که انتظار داشتیم بازی خوبی نبود و پرسپولیس شرایط هفته‌های قبلش را نداشت. دلیل آنهم یکسری مسائل بود که باعث شد تیم از لحاظ روحی و روانی به‌هم ریخته باشد. بیشتر بازیکنان در این بازی تمرکز نداشتند و به همین دلیل هم نتوانستند موفق باشند. با این وجود اعتقاد دارم سرخپوشان هفته بعد مقابل سپاهان به مراتب بهتر از این خواهند شد.

وی ادامه داد: تراکتور آمده بود بسته بازی کند و فقط دل به ضدحملات بسته بود. البته هر تیمی مقابل پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرد انگیزه بسیار بالایی دارد. ممکن است یک تیم در بازی‌های زیادی شکست بخورد، اما مقابل استقلال و پرسپولیس می‌خواهد خودش را نشان دهد. با تمام احترامی هم که برای تراکتور قائلم، ولی به نظرم انگیزه آنها در این بازی دو برابر پرسپولیس بود.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد پنالتی که ترابی از دست داد، آنهم در حالی که خیلی‌ها معتقدند لوکادیا باید پنالتی پرسپولیس را می‌زد، تصریح کرد: معمولاً این مسائل قبل از بازی و در رختکن مشخص می‌شود. بعد از اینکه داور پنالتی گرفت، بازی به دلیل اعتراض تراکتوری‌ها چند دقیقه خوابید و طبیعی بود که مهدی ترابی هم تمرکز لازم را نداشته باشد و پنالتی را از دست بدهد.

درخشان افزود: فکر می‌کنم آن لحظه لوکادیا شرایط بهتری برای پنالتی زدن داشت. او در بازی با نفت مسجدسلیمان هم یک پنالتی حساس را گل کرده بود. به هر حال در آن صحنه اتفاق خوبی رخ نداد، ولی این را هم باید در نظر گرفت که بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا مثل مسی و رونالدو هم پنالتی از دست می‌دهند.

پیشکسوت پرسپولیس راجع به رقابت تیم‌های مدعی در صدر جدول و کم شدن اختلاف دیگر تیم‌ها با پرسپولیس گفت: طبیعتاً وقتی در کورس قهرمانی هستید این اتفاقات می‌افتد. قرار نیست یک تیم به یکباره خودش را جدا کند. امکان دارد یک بازی را ببرید و یا در یک بازی هم شکست بخورید، مسئله مهم این است که در بازی‌های رو در رو موفق شوید. به نظرم در لیگ ما هم بازی‌های رو در رو تعیین‌کننده است.

درخشان در خاتمه با اشاره به وقفه ۳۰ دقیقه‌ای در شروع بازی پرسپولیس - تراکتور تصریح کرد: این موضوع هم روی عملکرد دو تیم تأثیرگذار بود، چون وقتی بازیکن گرم می‌کند و آماده مسابقه می‌شود، اما به یکباره نیم ساعت وقفه پیش می‌آید، دمای بدن بازیکن دچار اُفت می‌شود. این اتفاق بزرگترین لطمه‌ای است که یک بازیکن پیش از بازی می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج