جاباما
۱۲۴۸۸۰۰
۲۶۵
۲۶۵
پ

حریف تدارکاتی ایران؛ تیمی غیر از عمان و کویت

تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ ۲۰ آبان در استادیوم آزادی تهران با تیمی غیر از عمان و کویت بازی خواهد کرد.

ورزش سه: پیش از حضور کارلوس کی روش در تیم ملی، فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده بود، تیم ملی ۲۵ آبان با روسیه مصاف داشته باشد و بعد از آن راهی دوحه محل برگزاری مسابقات جام جهانی شود، اما کارلوس کی روش تاکید روی برگزاری بازی در تاریخ ۲۰ آبان دارد و بعد از این بازی می خواهد همراه تیم ملی راهی دوحه شود تا ملی پوشان ایران با چند روز حضور زودتر در دوحه با شرایط آب و هوایی این شهر آشنا شوند.

در روزهای اخیر صحبت از نامه نگاری با عمانی ها بود، به این خاطر که فدراسیون فوتبال ایران روابط خوبی با فدراسیون فوتبال عمان دارد، اما بر اساس خبرهای رسیده فدراسیون فوتبال این کشور در آبان ماه برای برگزاری بازی دوستانه با آلمان و بلاروس در تاریخ های ۲۰ و ۲۵ آبان ماه برنامه ریزی کرده است و در چنین شرایطی عملا فرصتی برای برگزاری بازی دوستانه با ایران وجود نخواهد داشت. از سویی در دیدار مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال با همتای کویتی در مورد همه چیز صحبت شده است الا برگزاری بازی دوستانه بین تیم های ملی دو کشور، با این حساب به نظر می رسد حریف تدارکاتی تیم ملی در تاریخ ۲۰ آبان تیمی غیر از عمان و کویت باشد. گفته می شود فدراسیون فوتبال با کشورهای لبنان و امارات هم برای سفر به تهران و بازی با تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم آزادی نامه نگاری کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج