۱۲۴۹۳۲۲
۶۹۹
۶۹۹
پ

خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها در مورد ستاره هلندی

طی روزهای گذشته شایعه فسخ قرارداد لوکادیا به گوش رسید.

خبر ورزشی: طی روزهای گذشته شایعه فسخ قرارداد لوکادیا به گوش رسید.

خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها در مورد ستاره هلندی

یورگن لوکادیا به جرات یکی از با رزومه ترین فوتبالیست‌هایی است که تا به حال به فوتبال ایران آمده و در همین چند بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته هم هنر خود را در گلزنی ثابت کرده است. لوکادیا که به لحاظ بدنی نسبت به سایر بازیکنان پرسپولیس عقب بود، از هفته سوم به ترکیب سرخ پوشان اضافه شد و در ۶ دیداری که برای پرسپولیس انجام داد، دو گل مقابل صنعت نفت و هوادار زد و دو بار هم مقابل نفت مسجد سلیمان موفق به گلزنی شد تا هواداران پرسپولیس از داشتن یک مهاجم گلزن و قهار خوشحال باشند.

مهاجم هلندی درحالی آقای گل لیگ برتر است که هواداران پرسپولیس با توجه به درخشش لوکادیا از همین حالا نگران فصل بعد و جدایی احتمالی این بازیکن هستند. هرچه که هست، لوکادیا کاملا نشان داد مهاجم باکلاسی است و شم گلزنی بالایی دارد.

پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره مهاجمان خارجی بی کیفیتی جذب کرده و تنها کسانی که از حضور آن‌ها در پرسپولیس سود کردند، دلال‌ها بودند. حالا و بعد از مدت‌ها صبر هواداران پرسپولیس در نقل و انتقالات جواب داد و آن‌ها حالا یک مهاجم باکیفیت در تیمشان دارند.

مهاجم هلندی هم با وجود اینکه مشخص است که هنوز به آمادگی کامل نرسیده، نشان داده سطحش از سایر مهاجمان لیگ ایران بالاتر است و ارزش پرداخت پول زیاد را هم دارد. نکته جالب در خصوص لوکادیا این است که این بازیکن بعد از گذشت فقط ۴ بازی برای پرسپولیس، به رکورد گلزنی ۵ مهاجم خارجی اخیر این تیم رسید.

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد لوکادیا با پرسپولیس و جدایی این ستاره هلندی شنیده شد. آنطور که عنوان شد لوکادیا از حضور در ایران و زندگی در تهران راضی نیست و می خواهد بعد از مشورت با وکلای خود ، راهی برای ترک ایران پیدا کند.

پیگیری های ما اما نشان می دهد این موضوع شایعه است و قرار نیست ستاره هلندی زودتر از پایان قراردادش ، پرسپولیس را ترک کند. لوکادیا تا الان دریافتی خوبی داشته و موعد بعدی پرداخت پول این بازیکن هم هفته آینده خواهد بود. باشگاه پرسپولیس سعی کرده همه شرایط لازم را برای آرامش این بازیکن فراهم کند و ستاره هلندی هم مشکلی با زندگی در ایران ندارد.

گفتنی است قرارداد لوکادیا با پرسپولیس در انتهای فصل به پایان خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج