۱۲۴۹۴۷۳
۴۳۴۵
۴۳۴۵
پ

پارادوکس عجیب این روزهای بارسلونا با ژاوی

به نظر می رسد که بارسلونا تحت هدایت ژاوی هرناندز با وجود اینکه از لحاظ عملکرد و کسب نتایج در فصل جاری نسبت به فصل قبل بهبود هایی داشته است اما هنوز هم با آن بارسای رویایی که مد نظر هواداران بارسلونا است فاصله دارد و نتایجی ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا می گیرد.

فوتبالی: به نظر می رسد که بارسلونا تحت هدایت ژاوی هرناندز با وجود اینکه از لحاظ عملکرد و کسب نتایج در فصل جاری نسبت به فصل قبل بهبود هایی داشته است اما هنوز هم با آن بارسای رویایی که مد نظر هواداران بارسلونا است فاصله دارد و نتایجی ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا می گیرد.

 بارسلونا به طور کلی با ژاوی هرناندز به یک پارادوکس و تناقض عجیب از لحاظ نتیجه گیری برخورده است. این پارادوکس به این شکل است که بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز در بازی های خارج از خانه در رقابت های لالیگا، در ۱۸ بازی بدون شکست بوده است. این در حالی است که همین بارسا با هدایت ژاوی هرناندز در بازی های خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا ۳ شکست را تجربه کرده است و بدین ترتیب آمار ضعیفی داشته است. در واقع بارسلونا تمام بازی های خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا را باخته است و این آمار ضعیف با باخت مقابل اینتر در ورزشگاه سن سیرو ادامه پیدا کرد.

باید دید که ژاوی چه راهکاری برای این پارادوکس نتیجه گیری در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا خواهد اندیشید چرا که با ادامه این روند به نظر می رسد که بارسا باز هم دچار حذفی زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج