۱۲۴۹۵۰۸
۴۴۴
۴۴۴
پ

آرسنال - لیورپول: کلوپ علیه رویای قهرمانی آرتتا

آرسنال، صدرنشین لیگ برتر انگلیس، زمانی که یکشنبه در ورزشگاه امارات به مصاف لیورپول می‌رود، به دنبال کسب ۸ پیروزی از ۹ بازی است.

ایلنا: آرسنال، صدرنشین لیگ برتر انگلیس، زمانی که یکشنبه در ورزشگاه امارات به مصاف لیورپول می‌رود، به دنبال کسب ۸ پیروزی از ۹ بازی است.

در همین حال، میهمان با تساوی دو بازی اخیر خود در لیگ، به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی هستند.

در حالی که انتظارات آرسنال بدون شک پس از خرید گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو از منچسترسیتی قهرمان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی افزایش یافت، حتی سرسخت ترین هواداران توپچی‌ها نیز چنین شروع سریعی را برای تیمشان پیش بینی نمی‌کردند.

شاگردان میکل آرتتا با غلبه بر سرسخت‌ترین رقیب خود یعنی تاتنهام با نتیجه ۳-۱ در دربی شمال لندن در آخر هفته گذشته، جایگاه خود را در صدر لیگ برتر حفظ کردند و ژسوس، توماس پارتی و گرانیت ژاکا هر کدام گلزنی کردند.

البته لیورپول تنها تیمی است که در چند وقت اخیر توانسته با منچسترسیتی پپ گواردیولا همگام شود و دیدار یکشنبه را از نظر پیش‌بینی اینکه چگونه ادامه فصل ممکن است به یک مسابقه بسیار هیجان‌انگیز تبدیل شود، قابل توجه می‌کند.

توپچی‌ها با شکست دادن ۳-۰ بودو/گلیمت در لیگ اروپا، برد خود را در تمام رقابت‌های خانگی به ۸ مسابقه افزایش دادند. اگر آن‌ها بتوانند در روز یکشنبه به ۹ عدد متوالی برسند و در این روند جلوتر از منچسترسیتی در صدر جدول باقی بمانند، آن‌گاه آنچه که قبلاً رویاهای غیرممکن به نظر می‌رسید ممکن است به عنوان جاه‌طلبی‌های واقعی‌تر تلقی شود.

از سوی دیگر، لیورپول بدترین شروع یک فصل خود را در چند سال اخیر تجربه می‌کند؛ تیم یورگن کلوپ با ۱۱ امتیاز کمتر از حریف امروز خود (البته با یک بازی کمتر) به ورزشگاه اتحاد می‌رود.

مرسی‌سایدرها پس از کسب تنها دو امتیاز از سه بازی ابتدایی خود، به نظر می‌رسید که با پیروزی‌های خانگی پی در پی مقابل بورنموث و نیوکاسل یونایتد به یک روند مناسب برگشته باشند، اما از آن زمان تاکنون برابر اورتون و برایتون به تساوی دست پیدا کرده‌اند.

کلوپ روز سه‌شنبه مقابل رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا به ترکیب هجومی‌ روی آورد، با چهار مهاجم از مقابل تیاگو آلکانترا و کاپیتان باشگاه، جردن هندرسون، به عنوان زوج میانی خط میانی استفاده کرد.  ضربه ایستگاهی ترنت الکساندر-آرنولد و پنالتی محمد صلاح در نهایت نایب قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا را ۲-۰ شکست داد.

اینکه آیا این سرمربی آلمانی احساس می‌کند تیمش می‌تواند با چنین سیستم جسورانه‌ای در ورزشگاه امارات از آرسنال بازدید کند یا نه، باید دید، به خصوص که مطمئناً اگر می‌خواهند امیدهای واقع بینانه‌ای برای پیروزی داشته باشند، این دیدار حساس در لیگ برتر انگلیس را نباید واگذار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج