۱۲۴۹۵۲۰
۱۵۷۱
۱۵۷۱
پ

پایان زودهنگام ستاره پرسپولیس؟

مهاجم جوان و آینده‌دار تیم فوتبال پرسپولیس همچنان روی مدار ناکامی حرکت می‌کند.

خبرگزاری میان: تنها ۱۷۱ دقیقه حضور در زمین در ۸ هفته‌ای که سپری شده، آمار بهترین گلزن فصل قبل پرسپولیس است؛ بازیکنی است که قرار بود بعد از جدایی مهاجمانی مانند مهدی طارمی و علی علیپور ستاره شود؛ مهدی عبدی. بازیکنی که تصور می‌شد به مهاجم اول یحیی گل‌محمدی تبدیل شود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه حتی شاید خیلی زود مجبور باشد با پیراهن این تیم خداحافظی کند.

مهدی عبدی که عنوان بهترین گلزن فصل قبل پرسپولیس را یدک می‌کشد، در این فصل حال و روز خوشی ندارد و دیگر از آن گل‌های سرنوشت‌ساز و زیبا خبری نیست تا مهاجم جوان و آینده‌دار سرخ‌پوشان همچنان در مدار ناکامی حرکت کند.

تیم فوتبال پرسپولیس که قبل از تعطیلی بازی‌ها با کسب ۱۴ امتیاز از ۶ دیدار در صدر جدول حضور داشت در ۲ دیداری که بعد از فیفادی به میدان رفته است یک شکست و یک تساوی کسب کرده است که کار را برای گل‌محمدی و شاگردانش سخت کرده است.

مهدی عبدی برای پرسپولیس ۷ گل در لیگ بیستم به ثمر رساند و در مسابقات جام حذفی ۲ گل و لیگ قهرمانان آسیا نیز ۳ گل وارد دروازه حریفان کرد تا ستاره پرسپولیسی‌ها در فصل قبل لقب بگیرد، اما در این فصل ماجرا کاملاً متفات برای این بازیکن پیش می‌رود. ستاره ۲۳ ساله پرسپولیس در هفته‌های اول و دوم مقابل ذوب‌آهن و فولاد خوزستان ۷۸ دقیقه بازی کرد، اما در دیدار برابر آلومینیوم بازی نکرد و در دیدار برابر صنعت نفت در دقیقه ۸۷ به زمین رفت. وی در هفته‌های سوم و چهارم مقابل هوادار و نفت مسجدسلیمان بازی نکرد و در در دیدار با تراکتور در دقیقه ۷۸ به زمین رفت. وی در دیدار هفته هشتم مقابل سپاهان فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد تا عملاً به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شود.

بعد از حضور یورگن لوکادیا کار برای عبدی و دیگر مهاجمان پرسپولیس سخت شد هرچند پیش‌بینی می‌شد که لوکادیا تا رسیدن به آمادگی بدنی و دست یافتن به اولین گلش چند بازی وقت لازم داشته باشد، اما این مهاجم خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد خودش را ثابت کرد و با اولین گل در دومین حضورش نشان داد که فرصت حضور در ترکیب اصلی را به راحتی از دست نخواهد داد.

آمدن شیخ دیاباته اما آخرین روزنه‌های امید برای این مهاجم را تقریبا از بین برد تا عملاً به یک نیمکت‌نشین تبدیل شود. مهدی عبدی البته قبل از فصل هم قصد جدایی و رفتن به لیگ پرتغال را داشت که باشگاه و کادرفنی مانع از این انتقال شدند. حالا با توجه به بازیکنان جذب شده و خروج عبدی از تفکرات یحیی شاید این اتفاق در صورت تمایل مشتری پرتغالی کمی دیرتر و در نیم‌فصل رقم بخورد.

حتی عنوان شد که وی به دلیل دریافت پیشنهاد خارجی مناسب و از سوی دیگر مبلغ پایین قراردادش نسبت سایر هم‌تیمی‌هایش از روحیه مناسبی برخوردار نیست که مدیریت باشگاه اقدام به افزایش رقم قرارداد این بازیکن کرد که حسابی هم خبرساز شد، اما این کار هم افاقه نکرد تا مهاجم جوان پرسپولیس همچنان روی مدار ناکمی گام بردارد.

نکته جالب و البته ناراحت‌کننده در مورد عبدی این است که بعد از حضور لوکادیا فقط ۱۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرده است. یعنی این بازیکن حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم نتوانسته نظر مثبت کادرفنی را به خود جلب کند.

با این شرایط باید دید این بازیکن آیا می‌تواند از این فرصت استفاده کند یا باز هم باید شاهد خاموشی زودهنگام ستاره‌ای دیگر در فوتبال باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج