۱۲۴۹۵۴۶
۲ نظر
۴۴۸
۲ نظر
۴۴۸
پ

ماجدی: شکست مقابل ژاپن یک حادثه بود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون شکست تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ژاپن در فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا را یک حادثه دانست.

خبرگزاری تسنیم: میرشاد ماجدی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران گفت: باید هم تبریک گفت و هم به آینده بیشتر فکر کرد. نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال کمتر از قهرمانی نبود. کسانی که فوتسال را از نزدیک حس می‌کنند می‌دانند که حق ما شکست نبود. متأسفانه توپ‌های ما گل نشد. یکسری از موارد ریز آنالیز در زمین باید برای ما انجام می‌شد که انجام نشد. مطمئناً درس خوب و یک سابقه خوب برای کادر فنی و بازیکنان ما شد که بهتر و بیشتر به فکر تیم ملی باشند.

وی ادامه داد: من هم به‌عنوان عضو هیئت رئیسه مسئولیتی دارم که در کنار تمام تیم‌های ملی‌مان باشم. ما هر جا که احساس کنیم کسی نیست سعی می‌کنیم حضور داشته باشیم تا بچه‌ها تنها نباشند. این بازی‌ها تمام شد و باید به آینده نگاه و از همین امروز نقاط منفی و ضعف تیم ملی فوتسال را شناسایی کنیم و هر آن چیزی که اعضای کادر فنی می‌خواهند در اختیار آنها بگذاریم. ان‌شاءالله بتوانیم یک خبر و خوشحالی خوب در جام جهانی داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه پس از بازگشت تیم ملی فوتسال صحبت کوتاهی هم با شمسایی داشت، گفت: به هر حال شمسایی هم مانند تمام بازیکنانش ناراحت بود. من واقعاً یاد آن جمله جهان پهلوان تختی افتادم که گفته بود، طلا در گردنم بودم و انداختم و نقره را برداشتم. واقعاً همین اتفاق افتاد و پیروزی در اختیار ما بود و کم‌شانسی باعث شد که این اتفاقات بیفتد. به شمسایی گفتم مشکل خاصی نبود و آنها زحمت‌شان را کشیدند. وظیفه فدراسیون و کمیته فوتسال است که بیشتر از گذشته از تیم ملی فوتسال حمایت کنند و پشتوانه‌سازی برای تیم‌های پایه‌مان داشته باشیم. ما این بازی را باختیم، ولی هنوز در دنیا می‌دانند که ایران اول آسیاست.

ماجدی راجع به اینکه ژاپن به لحاظ تدارکات آمادگی بهتری نسبت به ما داشت، خاطر نشان کرد: حس من این را می‌گوید که با بازی‌هایی که در مرحله مقدماتی انجام دادیم یک مقداری ابتدا ژاپن را دست‌کم گرفته بودیم. شاید اگر با همان فکر که می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم در فینال حاضر می‌شدیم باید ژاپن با چهار گل عقب می‌افتاد. هر دو تیم خوب کار کردند و از نظر من شکست مقابل ژاپن حادثه بود و چیزی از ارزش‌های بازیکنان و کادر فنی ما کم نمی‌کند. مطمئناً با حمایت‌های فدراسیون ما در تورنمنت‌های آتی و جام جهانی خوش می‌درخشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که بعد از برگزاری دو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال، آن تضاد فکری در هیئت رئیسه برطرف شده است یا خیر، تصریح کرد: من که با کسی تضاد نداشتم. در انتخاب‌ها و انتصاب‌ها تضاد تفکر وجود دارد، ولی الان همه باید تلاش کنیم که تیم ملی در دور دوم مسابقات جام جهانی خودش را ببیند و با تمهیداتی که صورت گرفته و حضور مربی جدید حضور در دور دوم جام جهانی کار سختی نخواهد بود. ضمن اینکه مسابقات حریفان تیم ملی در جام جهانی را هم دیدیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «عملکرد کی‌روش در تیم ملی را چگونه می‌بینید؟»، گفت: در مورد عملکرد کی‌روش الان نمی‌توانیم چیزی بگوییم، چون تمرینی نداشته است. فقط درباره بحث مدیریتی می‌توانیم حرف بزنیم که بچه‌ها به نظر من فعل خواستن را خوب صرف کردند و مربی هم با آنها خیلی خوب هماهنگ است. امیدواریم که در سه بازی آینده هم به پیروزی برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خجالت دارد آقای ماجدی واقعا اگرشماریس فدراسیون می‌شدی ابرووحیث ایران رابه بادفنا می‌دادی

    • ناشناس

      فدراسیون مسخره بازی !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج