۱۲۴۹۶۴۹
۳۴۷۷
۳۴۷۷
پ

پای کی‌روش به حوادث اخیر کشور باز شد!

کارلوس کی روش با کسی شوخی ندارد؛ بازیکنان تیم ملی این را به خوبی می دانند!

طرفدرای: کارلوس کی روش با کسی شوخی ندارد؛ بازیکنان تیم ملی این را به خوبی می دانند!

مهدی طارمی متنی را به اشتراک گذاشته و به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده است؛ این موضوع واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشته و بسیاری می گویند مهدی طارمی چرا در اردوی تیم ملی سکوت کرده بود؟

 زمانی که تیم ملی ایران در اردوی اتریش حضور داشت، دو بازی دوستانه برابر اروگوئه و سنگال انجام داد. در این مدت بازیکنان تیم ملی نسبت به اتفاقات اخیر سکوت کرده بودند و فقط علیرضا بیرانوند و سردار آزمون پست هایی را به اشتراک گذاشتند.

البته علیرضا بیرانوند و سردار آزمون هم پس از چند ساعت پست های خود را پاک کردند. در آن مقطع بسیاری از کاربران فضای مجازی از سکوت بازیکنان تیم ملی انتقاد کردند و وقتی دو بازیکن پست هایی گذاشتند و برخی دیگر نه، این انتقادها حتی بیشتر هم شد.

بسیاری پای مسائل غیر ورزشی و دخالت افراد بی ارتباط به فوتبال را وسط کشیدند و دستور از بالا را علت سکوت بازیکنان تیم ملی دانستند ولی واقعیت این است که بازیکنان تیم ملی به خاطر قانون کی روش از اظهار نظر در خصوص اتفاقات اخیر خودداری کرده بودند.

قانون کی روش اصلا به این روزها و به مسائل اخیر برنمی گردد؛ کی روش از همان ابتدا در هر تیمی هم که بوده با قانون خاص خودش کار را جلو برده و بازیکنانی که هشت سال زیر نظر او پیش از این کار کرده بودند هم می توانند این موضوع را تایید کنند.

قانون کارلوس کی روش چیست؟ با هم مرورش می کنیم:عضو هر باشگاهی هستی، هر مساله باشگاهی داری، با هر مرام، عقیده و نظری، وقتی وارد تیم ملی می شوی، یک سرباز هستی و فقط باید به تیم ملی فکر کنی و حق نداری به چیزی جز تیم ملی فکر کنی. مشکلات، نظرات و عقایدت برای زمانی است که اردوی تیم ملی به پایان برسد.

علیرضا بیرانوند و سردار آزمون ابتدا پست هایی را به اشتراک گذاشتند ولی کی روش بلافاصله بیرانوند را فرا می خواند و او را به خاطر اینکه در اردوی تیم ملی ایران راجع به مسائل غیر تیم ملی سخن گفته، بازخواست می کند.

کارلوس کی روش خطاب به بیرانوند می گوید او قانونش را زیر پا گذاشته است. بیرانوند با عذرخواهی از سرمربی تیم ملی، پست اینستاگرامی خود را پاک می کند. سردار آزمون هم که می بیند کی روش چنین برخوردی انجام داده، بلافاصله پستش را پاک می کند.

سایر ملی پوشان هم حساب کار دست شان می آید که کی روش با کسی شوخی ندارد. این رویه برای شاگردان قدیمی کی روش تازگی ندارد. رامین رضاییان، آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه و... می توانند شهادت بدهند کارلوس کی روش اردوی تیم ملی را با قواعد خاصی اداره می کند و اجازه هیچ گونه تخطی از قوانین را به بازیکنان نمی دهد.

به طور نمونه چند سال پیش همزمان با آغاز یکی از اردوهای تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸، مصاحبه ای از علیرضا بیرانوند در یکی از روزنامه های ورزشی منتشر شد که خیلی سریع واکنش کارلوس کی روش را به همراه داشت.

با وجود اینکه علیرضا بیرانوند قبل از شروع اردوی تیم ملی با آن روزنامه مصاحبه کرده بود، این مصاحبه در زمان اردوی تیم ملی منتشر شد و کارلوس کی روش، بیرانوند را بابت این موضوع بازخواست کرد.

همین موضوع باعث شد آن روزنامه توضیحی ارائه بدهد که مصاحبه با علیرضا بیرانوند قبل از اردوی تیم ملی بوده تا کی روش بالاخره رضایت بدهد از گناه دروازه بان تیم ملی بگذرد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج