۱۲۵۰۰۷۷
۲ نظر
۴۷۹
۲ نظر
۴۷۹
پ

کریمی: با اعصاب هواداران استقلال بازی می‌کنند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با اعصاب و روان هواداران بازی می‌کنند، شاید نمی‌خواهند این تیم بالای جدول باشد.

خبرگزاری فارس: حجت کریمی در مورد رای صادر شده در خصوص پرونده ریکاردو ساپینتو در کمیته انضباطی، اظهار داشت: جریمه نقدی در رای صادر شده مبلغ زیادی است. مگر چه اتفاقی افتاده است؟ اگر تصادفی اتفاق بیفتد و خدای ناکرده اتفاقی برای فردی بیفتد دیه او انقدر نمی‌شود. ما به این مبلغ اعتراض داریم و قرار است باشگاه اعتراض خودش را اعلام کند.

شاید نمی‌خواهند استقلال بالای جدول باشد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به داوری دیدار هفته هشتم مقابل فولاد، عنوان کرد: این هفته واقعا در حق استقلال بی انصافی و اجحاف شد. خودم در ورزشگاه بودم و عملکرد تیم را از نزدیک دیدم. موقعیت‌های خیلی خوب و زیادی داشتیم که به هرحال تبدیل به گل نشد اما گذشته از این به نظر می‌رسد داوری‌ها به گونه‌ای است که استقلال روند صعودی نداشته باشد. چند کارشناس داوری هم خطای پنالتی بازیکن فولاد را تایید کردند. متاسفانه با اعصاب و روان هواداران بازی می‌کنند. شاید نمی‌خواهند استقلال بالای جدول باشد و شاید هم مثل قدیم داور خوب ندارند.

ناداوری‌ها مانع کار استقلال است

وی افزود: با این وضعیت سخت اقتصادی، هزینه زیادی برای آماده سازی یک تیم می‌شود تا بتواند برای یک مسابقه به زمین برود و وقتی بدون نتیجه از زمین خارج می‌شود، همه این هزینه‌ها از دست رفته است. از طرفی سرمربی ما را محروم می‌کنند. در این بازی هم داور به خسرو حیدری و کمک سایپنتو کارت داد. این‌ها چه معنی دارد؟ استقلال عملکرد خوبی داشته و روندش رو به رشد بوده اما ناداوری‌ها مانع کارش می‌شود.

رئیس کمیته داوران می‌تواند کار حقوقی انجام بدهد؟

کریمی در خصوص اظهارات خداداد افشاریان مبنی بر اینکه فرشید سمیعی (معاون حقوقی باشگاه استقلال) 90دقیقه فوتبال ندیده و مستاجر فوتبال است، گفت: متاسفانه ادبیات افشاریان خوب نبود. کار هرکسی مشخص است. کار فرشید سمیعی هم حقوقی است. نباید فوتبال بازی کند. مثل اینکه بگوییم افشاریان بیاید کار حقوقی انجام بدهد. او که نمی‌تواند کار حقوقی انجام بدهد. باید به کار داوری بپردازد. سمیعی هم باید پیگیر این مسائل باشد. 

وی افزود: من به عنوان یک مدیر باشگاه وظیفه مدیریت دارم، قرار نیست بازیکن تیم باشم یا درون دروازه‌ بایستم! واحد فنی کار خودش را انجام می‌دهد و واحد حقوقی هم کار خودش را، قرار است یک مجموعه و سازمان کار کند. هر کسی در حوزه خودش کار می‌کند. متاسفانه صحبت ناشیانه‌ای بود. واقعا متاسفم چنین اشخاصی را در چنین قسمت‌هایی قرارداده‌ایم و آن‌ها برای تیم‌ها با هواداران پرشمارشان تصمیم می‌گیرند. الان که تماشاگران در استادیوم‌ها حضور ندارند مشخص می‌شود که سرمایه اصلی هر باشگاهی هستند و باید قدرشان را بدانیم. در این شرایط انگار تیم‌ها در کوچه بازی دوستانه انجام می‌دهند اما متاسفانه به راحتی با احساسات هواداران خیلی بازی می‌کنند.

ذوب‌آهن به جای فرار رو به جلو، به بازی جوانمردانه فکر کند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های چند روز اخیر اعضای تیم ذوب آهن و ابراز نگرانی از داوری بازی این هفته، عنوان کرد: این حرف‌ها فرار رو به جلو است. باید ببینیم تیم داوری در روز مسابقه و در زمین چه عملکردی دارد. ذوب آهن باید به فکر بازی جوانمردانه در زمین باشد. ما از حقمان دفاع می‌کنیم و نباید در این مورد شایعه و شبهه بسازند.

کریمی در خصوص وضعیت مالی استقلال و نگرانی هایی که پیرامون پرونده استراماچونی وجود دارد، گفت: در کل هیچ باشگاهی وضعیت مالی خوبی ندارد اما مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه همیشه در حال تلاش و پیگیری است تا مشکلات مالی باشگاه رفع شود و بتوانیم مشکلاتی که از قدیم مانده مانند همین پرونده استراماچونی را برطرف کنیم. واحد حقوقی و مدیریت باشگاه پیگیر پرداخت مطالبات استراماچونی است و ان‌شاالله این نگرانی نیز رفع خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با‌کمک‌ما‌فیا.استقلال‌.............
      قهرمان‌می‌شود

    • داور

      نه داداش هول نکن مثل پارسال دارن کمکتون هم میکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج