adexo3
۱۲۵۰۰۸۲
۱۶۵
۱۶۵
پ

بنگر: صدرنشینی در پایان فصل لذت‌بخش است

مدافع اسبق پرسپولیس مدعی است با اضافه شدن شیخ دیاباته، شرایط این تیم در خط حمله فوق‌العاده خواهد شد.

ورزش سه: با گذشت هشت هفته از لیگ برتر اکنون گل‌گهر سیرجان در صدر جدول جا گرفته و پرسپولیس با تفاضل گل در جایگاه دوم است. محسن بنگر، مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس، با اشاره به شرایط این تیم طی دیدارهای اخیر گفت: به نظرم پرسپولیس در مجموع تا اینجای کار ضعیف عمل نکرده است و باید مجموع عملکرد ۸ هفته را دید نه دو بازی اخیر که بازی‌های سختی هم بودند. تغییرات در پرسپولیس امسال زیاد بود و و یک سری بازیکنان هم دیرتر اضافه شدند و برای هماهنگی نیاز به زمان داشتند. این را هم در نظر بگیرید که تعطیلی مسابقات برای تیم‌هایی که در شرایط ضعیفی هستند اتفاق مثبتی است ولی تیم‌هایی که روند خوبی دارند آسیب می‌بینند و پرسپولیس هم از این بابت ضربه خورد.

وی با اشاره به شرایط پرسپولیس بعد از پایان اردوی تیم ملی گفت: خستگی ملی‌پوشان را هم نباید فراموش کرد. فقط سه تیم لیگ برتری در اردوی اخیر تیم ملی بازیکن داشتند و در این بین پرسپولیس بازیکنانش بیشتر مورد استفاده قرار گرفتند. با همه این احوال، پرسپولیس از لحاظ فنی عملکرد خوبی حتی در این دو بازی داشت ولی به نتیجه دلخواه نرسید ولی فکر می‌کنم از این هفته مقابل مس رفسنجان دوباره به روند پیروزی بر می‌گردد و با اینکه کار سختی در این بازی دارند و مس از تیم‌های خوب لیگ است ولی باید از امتیاز میزبانی استفاده کنند و سه امتیاز را کسب کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در جدول و از دست رفتن صدرنشینی گفت: معمولاً اینکه در طول فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد مهم نیست و در نهایت به تیمی که هفته پایانی لیگ صدرنشین باشد جام می‌دهند. ضمن اینکه هنوز اتفاق خاصی هم رخ نداده است و گل‌گهر هم با تفاضل گل به صدرجدول رسیده و اختلاف امتیاز وجود ندارد.

بنگر: صدرنشینی در پایان فصل لذت‌بخش است

بنگر در مورد ناکامی لوکادیا در گلزنی در دو بازی اخیر هم گفت: لوکادیا مهاجم خوبی است و کیفیت فنی خودش را تا اینجا نشان داده است ولی خب اوایل برای حریفان ناشناخته بود و الان برای مهار او برنامه‌ریزی می‌کنند و کارش سخت شده است. هم سپاهان و هم تراکتور وضعیت دفاعی خوبی دارند و این هم موضوعی است که نباید نادیده گرفته شود.

وی در مورد اضافه شدن دیاباته به لوکادیا در خط حمله گفت: اگر این اتفاق هرچه زودتر بیافتد بهتر است چون فشار از روی لوکادیا برداشته می‌شود و قوای دفاعی حریف تقسیم می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج