adexo3
۱۲۵۰۳۸۹
۱۹۹۵
۱۹۹۵
پ

حمایت ویژه چهره استقلالی از یاغی پرسپولیس

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، چه سرحال باشد چه نباشد.

خبرگزاری فارس: علی علیزاده در مورد شرایط تیم فوتبال مس رفسنجان در آستانه بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و همه بچه‌ها سرحال هستند. در بازی قبلی تراکتور را بردیم. این تیم واقعا پرمهره است و مربی با دانشی دارد. برد ما چیزی از شایستگی‌های تراکتور کم نمی‌کند. این تیم، تیم بسیار بزرگی است. خداراشکر برنده زمین شدیم.

وی افزود: بازی سختی با پرسپولیس داریم. مسابقه آنها با سپاهان را آنالیز کردیم. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که بتوانیم روند خودمان را حفظ کنیم و از تهران با دست پر به رفسنجان برگردیم. تمرکزمان روی این است که فردا بازی خیلی خوبی را ارائه بدهیم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در خصوص اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس با توجه به نتایج هفته‌های اخیر شرایط خوبی ندارد، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. چه مریض باشد چه نباشد، چه سرحال باشد یا نباشد، چه خوب یا بد باشد. تیم بزرگی است و ما تلاش می‌کنیم با نتیجه خوب از زمین آزادی خارج شویم. 

وی تصریح کرد: حریف ما تیم پرمهره‌ای است. از درون دروازه تا نوک خط حمله، بازیکنان کلیدی دارد. کادرفنی خیلی خوب و مجربی دارند. با اینحال تیم ما هم روند خیلی خوبی دارد. همه بچه‌ها سرحال هستند و آماده‌ایم که بازی خوبی را در مقابل پرسپولیس انجام بدهیم.

علیزاده در خصوص افت کیفی گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان، اظهار داشت: منشا باید خیلی ممنون محمد ربیعی باشد که با او اختصاصی کار و صحبت می‌کند. سرمربی تیم در تلاش است تا این بازیکن به شرایط خوبش برگردد. منشا مهره کلیدی برای ما است. سال گذشته بازیکن تاثیر گذار ما بود. تلاش می‌کنیم این بازیکن به چرخه تیم برگردد.

وی افزود: البته اتفاقات اول فصل هم بی تاثیر نبود. با روح و روانش بازی و او را اذیت کردند. در حق این بچه بی معرفتی شد. همه باید دست به دست هم بدهیم که اتفاق مثبتی رقم بخورد. او فصل قبل آقای گل ایران شد و امیدواریم به شرایط آرمانی خودش برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج