۱۲۵۰۴۶۲
۳۳۶
۳۳۶
پ

انگیزه بالای یک اصفهانی در جمع استقلالی‌ها

مهدی مهدی پور بازیکن ۲۸ ساله تیم استقلال که فوتبالش را از تیمهای پایه باشگاه ذوب‌آهن آغاز کرده، در هفته های اخیر به یکی از مهره های موثر در ارائه فوتبال زیبای تیم استقلال تبدیل شده است.

خبرورزشی: مهدی مهدی پور بازیکن ۲۸ ساله تیم استقلال که فوتبالش را از تیمهای پایه باشگاه ذوب‌آهن آغاز کرده، در هفته های اخیر به یکی از مهره های موثر در ارائه فوتبال زیبای تیم استقلال تبدیل شده است.

مهدی مهدی پور هافبک دفاعی تیم استقلال در هشت دیدار گذشته این تیم تاکنون ۶۵۸ دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفته و با به ثمر رساندن یک گل مقابل ملوان (در دقیقه هشتم وقتهای اضافه پایان مسابقه - از روی نقطه پنالتی) در جمع بازیکنان یک گله آبی پوشان نیز قرار دارد.

مهدی پور که پیش از این در فصول چهاردهم تا نیم فصل لیگ برتر هفدهم در باشگاه ذوب آهن عضویت داشته در لیگ برتر نوزدهم نیز پس از یک فصل و نیم بازی برای تراکتور دوباره به این تیم اصفهانی برگشت اما در ابتدای لیگ برتر بیستم کاندیدای حضور در جمع آبی پوشان استقلال شد.

مهدی پور فصل گذشته با حضور در هر ۳۰ مسابقه استقلال در لیگ برتر ۲۶۵۳ دقیقه در ترکیب این تیم به میدان رفت و یک گل سه امتیازی هم مقابل فولاد خوزستان به ثمر رساند تا یکی از عوامل مؤثر در قهرمانی تیم فرهاد مجیدی بشمار برود.

این بازیکن که در طول هفته های دوم تا پنجم، جزو بازیکنان نسبتا ضعیف در ترکیب تیم استقلال به شمار می رفت، در مصاحبه‌ای به این موضوع اعتراف کرده و گفت: «خودم احساس می‌کنم نسبت به قبل افت کرده ام».

اما وقفه به وجود آمده در مسابقات لیگ برتر (به خاطر اردوی تیم ملی) به این فوتبالیست اصفهانی کمک کرد تا در بازگشت به مسابقات از هفته هفتم و دیدار مقابل گل گهر سیرجان دوباره به یکی از مهره‌های اصلی در خط هافبک تیم استقلال تبدیل شود.

مهدی پور تاکنون ۹۳ بار در لیگ برای این تیم سبز پوش اصفهانی به میدان رفته و دوبار هم در لیگ برای آنها گلزنی کرده است. از این رو به خوبی با این تیم اصفهانی آشناست.

بازیکن اصفهانی استقلال حالا و در آستانه دیدار تیم استقلال و تیم قبلی اش برای رویارویی مقابل هم تیم‌های سابقش انگیزه های زیادی دارد.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن جمعه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود که مهدی پور بارها در طول سالهای گذشته در آن به میدان رفته و با شرایط و جو کلی این استادیوم نیز به خوبی آشناست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج