۱۲۵۰۵۳۸
۶۵۰
۶۵۰
پ

ژاوی از لیگ قهرمانان ناامید شد!

ژاوی هرناندز، مربی بارسا، معتقد است در لیگ قهرمانان انصاف برای تیمش رعایت نشده و در بازی برابر بایرن و اینتر استحقاق بیشتری داشتند. او می گوید دیگر باید به لالیگا فکر کرد.

ورزش سه: ژاوی هرناندز، مربی بارسا، معتقد است در لیگ قهرمانان انصاف برای تیمش رعایت نشده و در بازی برابر بایرن و اینتر استحقاق بیشتری داشتند. او می گوید دیگر باید به لالیگا فکر کرد.

 امشب بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود نوکمپ میزبان اینتر بود. این بازی بسیار جذاب و دیدنی که به واقع یکی بهترین بازی‌های چند فصل اخیر UCL محسوب می‌شد، در نهایت به تساوی ۳-۳ خاتمه یافت. در این بازی پرافت و خیز و بسیار جذاب، بارسلونا نیمه نخست را با پیروزی ۱-۰ به رختکن رفت اما در یک نیمه دوم دراماتیک، اینتر ابتدا گل خورده را جبران کرد و سپس به گل برتری رسید. در ادامه بارسا بازی را به تساوی کشاند اما اینتر یک بار دیگر پیش افتاد و باز این آبی‌واناری‌ها بودند که بازی را ۳-۳ کردند. به این ترتیب کار بارسا برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بسیار سخت شد. اگر اینتر یکی از دو بازی بعدی خود را ببرد، بارسا راهی لیگ اروپا خواهد شد.

ژاوی از لیگ قهرمانان ناامید شد!

ژاوی هرناندز، مربی بارسا، در نشست خبری پس از بازی گفت:«ارزیابی من از بازی منفی است و باید بگویم که تا به اینجا لیگ قهرمانان برای ما بسیار بی‌رحم سپری شده است. در نیمه دوم شانس های گلزنی زیادی به اینتر دادیم ولی نیمه اول عالی بودیم. گل اول اینتر روی اشتباه مسلم دفاعی ما بود. گل دوم نیز به همچنین. از بازی رفت برابر بایرن همه چیز بر ضد ما بوده است و در عین شایستگی نتوانسته ایم نتایج مطلوب را بگیریم. امشب باید حمله می کردیم، گل می زدیم و خوب دفاع می کردیم ولی در کارهای دفاعی اصلا خوب نبودیم. الان دیگر سرنوشت صعود به ما بستگی ندارد و کار بسیار سخت شد.»

ژاوی از لیگ قهرمانان ناامید شد!

ژاوی ادامه داد:«باید هر دو بازی بعدی را ببریم و امیدوار باشیم اینتر بیش از دو امتیاز از دو بازی آینده اش نگیرد. این بازی تمام شد و باید به ال‌کلاسیکو فکر کنیم. باید خوب ریکاوری کنیم. دیگر باید به لالیگا فکر کرد چون لیگ قهرمانان بسیار سخت شده است. در لالیگا بردهای متوالی کسب کرده ایم و صدرنشین هستیم. باید همین روند را در بازی برابر رئال نیز ادامه دهیم.»

 
ژاوی از لیگ قهرمانان ناامید شد!

ژاوی در پایان گفت:«فوتبال بازی اشتباهات است و باید اشتباهات را به حداقل رساند. خوب دفاع نکردیم و نمایش خوب نیمه اول را در نیمه دوم ندیدیم. برای اشتباهات‌مان تاوان سنگینی دادیم و روند بازی به سود اینتر شد. بازیکنانم همه توان‌شان را گذاشتند ولی نشد. نباید موقعیت‌های‌مان را خراب می کردیم و در مونیخ نیز آنقدر نزدیم تا بایرن دو گل زد. سال قبل به خاطر کیفیت پایین تیم نتوانستیم صعود کنیم ولی امسال دردناک تر است چون اگر صعود نکنیم، به خاطر اشتباهات فردی خودمان بوده است.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج