جاباما
۱۲۵۰۷۲۵
۱۵۷
۱۵۷
پ

سرمربی پیکان: یک بازی سخت را برگرداندیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از زحمات تک تک بازیکنانم تشکر می کنم که در بازی سخت با فولاد توانستند بازی را برگردانند.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از زحمات تک تک بازیکنانم تشکر می کنم که در بازی سخت با فولاد توانستند بازی را برگردانند.

مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: بازی خیلی دشواری بود. فولاد تیم واقعاً باکیفیتی است و فوتبال قوی بازی می کند. بازی کردن در این زمین مقابل فولاد خیلی سخت است.

سرمربی پیکان: یک بازی سخت را برگرداندیمسرمربی پیکان: یک بازی سخت را برگرداندیم

وی ادامه داد: با برنامه آمده بودیم که بتوانیم اول تیم خوب فولاد را کنترل کنیم و بعد هم اگر امکان آن باشد از فرصت ها بهره ببریم. در نیمه اول خوب حریف را کنترل کردیم و بازی پایاپای بود البته فولاد بیشتر صاحب توپ بود و این نیز روش ما بود اما تقریباً موقعتی به فولاد ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در نیمه دوم روی غافلگیری گل خوردیم اما توانستیم با تغییرات در تیم گل خوبی بزنیم و خدا را شکر بازی مساوی شد. خوشحالی ام را بابت این موضوع ابراز می کنم. زیرا تیمی که در اهواز از فولاد در اینجا عقب می افتد برگرداندن بازی برایش خیلی سخت زیرا فولاد تیم باکیفیتی است و خوب پرس می کند و تیم قوی دارند. بازیکنان آن باتجربه و مربی آن بسیار خوب است. این تیم جزو هشت تیم برتر آسیا است.

حسینی بیان کرد: از زحمات تک تک بازیکنانم تشکر می کنم که در این بازی سخت توانستند بازی را برگردانند.

وی درباره تذکر به گلر تیمش بابت اینکه وقت کشی صورت نگیرد، عنوان کرد: شما هیچ وقت در فوتبال روز دنیا نمی بینید که یک گلر بخواهد وقت کشی کند و من اصلاً موافق این قضیه نیستم. به گلرمان هم بابت این موضوع تذکر دادم اما بالاخره بازیکن احساساتی می شود و فکر می کند با این روش می تواند کمک کند. به هر حال این موضوع در فوتبال روز دنیا منسوخ شده است.

حسینی در پاسخ به این سؤال که به نظر می آید روی نیمکت برخی تیم برخی مربیان وجود دارند که به داور یا تیم حریف اعتراض کنند، گفت: تیم ما به این شکل نیست. اگر مربی من حرفی می زند واقعاً روی مربیان فشار است به ویژه در لیگ امسال. دستیار من خیلی مودب است اگر حرفی می زند روی تعصبش است و من به او تذکر دادم. چرا که همیشه باید احترام داور، حریف و کادر فنی مقابل را نگه داریم حتی از مربی ام خواستم که از سرمربی فولاد عذرخواهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج