جاباما
۱۲۵۰۷۲۸
۵۱۹
۵۱۹
پ

محرومیت این مدافع آبی‌ها سنگین‌تر از آن مدافع!

محرومیت سیاوش یزدانی سنگین‌تر از محرومیت عارف غلامی خواهد بود و حتی ممکن است موجب اخراج این بازیکن از اردوی تیم استقلال شود.

خبرورزشی: محرومیت سیاوش یزدانی سنگین‌تر از محرومیت عارف غلامی خواهد بود و حتی ممکن است موجب اخراج این بازیکن از اردوی تیم استقلال شود.

عارف غلامی به سبب فعالیت در فضای مجازی و بی توجهی به تذکرات باشگاه استقلال از همراهی تیم تیم محروم شده بود و به محض اینکه از سوی باشگاه بخشیده شد ساپینتو از حضور او در تمرینات تیم استقبال کرد اما سیاوش یزدانی با انتشار توئیت سرمربی را زیر سوال برد. به واقع برای بخشش سیاوش یزدانی باید سرمربی تیم اظهار نظر کند و باشگاه نمی تواند در این مسئله دخالت کند.

محرومیت این مدافع آبی‌ها سنگین‌تر از آن مدافع!

جالب اینکه سیاوش یزدانی بعد از توئیت مدعی شد که صفحه منتسب به او نیست اما حاضر نشد به این موضوع در صفحه شخصی‌اش اشاره کند و در ادامه صفحه توئیت را در اینستاگرام منتشر کرد.

ریکاردو ساپینتو از این رفتار سیاوش یزدانی به شدت عصبانی شد و به این بازیکن اجاره تمرین نداد و بعید به نظر می رسد به این زودی مدافع خاطی اش را ببخشد. از سویی هم تیمی‌های سیاوش هم از این رفتار او ناراحت شدند چون او همبازیان خود را هم زیر سوال برد. بازیکنان تیم استقلال خیلی مایل نبودند در این شرایط در تولد ریکاردو ساپینتو شرکت کنند اما زمانی که این مراسم برگزار شد، چاره ای نداشتند در مراسم شرکت کرده و در مواجهه با ساپینتو لبخند بزنند. عکس‌های مراسم تولد ساپینتو در هیچ یک از صفحات استقلالی‌ها منتشر نشد و تنها سرمربی تیم آنرا در صفحه خود بازتاب داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج