۱۲۵۱۵۳۸
۱۰۸۸
۱۰۸۸
پ

احتمال جدایی یک پرسپولیسی در نیم‌فصل

حامد پاکدل اکثر بازی‌های این فصل پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

خبرورزشی نوشت: حامد پاکدل اکثر بازی‌های این فصل پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

حامد پاکدل مهاجم لرستانی پرسپولیس دومین فصل حضورش را در این تیم سپری می‌کند. پاکدل که از همان اول خریدش با انتقادات فراوانی همراه بود، در چند دیدار فصل قبل توانست گلزنی کند و تا حدودی عملکرد مثبتی از خودش به ثبت برساند.

با این حال در همان زمان هم خیلی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس معتقد بودند این بازیکن در حد این تیم نیست و پرسپولیس نیاز به مهاجم گلزن تری نسبت به پاکدل دارند. وضعیت حامد در این فصل حتی از سال قبل هم بدتر شده و این بازیکن اکثر بازی‌های این فصل تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

پاکدل اکثر تمرینات پیش فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، در طول فصل دوباره مصدوم شد و هفته قبل هم به دلیل سرماخوردگی دیدار مقابل مس رفسنجان را از دست داد و از لیست این دیدار خط خورد. مصدومیت‌های پرتعداد پاکدل باعث شد تا در فضای مجازی خیلی‌ها با این بازیکن و آسیب دیدگی‌هایش شوخی کنند و به نوعی به او کنایه بزنند.

پاکدل در دیدارهایی که غیبت داشت، با گذاشتن استوری برای همبازیانش آرزوی موفقیت می‌کرد و همین موضوع باعث شوخی هواداران با او شد. عده ای از پرسپولیسی‌ها به کنایه می‌گفتند تعداد مصدومیت‌های پاکدل از تعداد استوری‌های او بیشتر شده است. یا حتی عده ای خطاب به مدیران پرسپولیس می‌گفتند برای پاکدل یک کلینیک اختصاصی در ورزشگاه شهید کاظمی احداث کنید.

با توجه به درخشش لوکادیا و آماده شدن دیاباته‌، همچنین توانایی بازی نفراتی مثل عبدی‌، امیری‌، عالیشاه‌، عمری و ترابی در خط حمله‌، کار پاکدل برای بازی کردن در پرسپولیس بسیار سخت است و در صورت ادامه دار شدن غیبت‌های او، احتمال جدایی این بازیکن حتی در نیم فصل هم وجود دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج