۱۲۵۱۵۴۳
۱۷۳
۱۷۳
پ

رستگاری پاریسی‌ها با درخشش نیمار

پاری سن ژرمن در هفته یازدهم لیگ یک فرانسه موفق شد حریفش مارسی را با گلزنی نیمار با نتیجه ۱-۰ شکست دهد.

ورزش سه: پاری سن ژرمن در هفته یازدهم لیگ یک فرانسه موفق شد حریفش مارسی را با گلزنی نیمار با نتیجه ۱-۰ شکست دهد.

پاری سن ژرمن برای اینکه صدرنشینی خود در لیگ یک را تثبیت کند به پیروزی در بازی این هفته نیاز داشت. اما پاریسی‌ها با حریفی ساده روبرو نبودند و باید در حساس‌ترین مسابقه فوتبال فرانسه، موسوم به لو کلاسیک، با مارسی دیدار کنند.

مسی در دقیقه 4 فرصت گلزنی داشت اما شوت کم‌ارتفاع او را لوپز، سنگربان مارسی، دفع کرد. در دقیقه 5 هم پاس زیبای امباپه می‌رفت اشرف حکیمی را در موقعیت گلزنی قرار دهد که لوپز بار دیگر درخشان ظاهر شد و توپ را دفع کرد. توپ برگشتی با ضربه سر مارکینیوش از بالای دروازه بیرون رفت.

مسی در دقیقه 35 بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفت. مسی پشت ضربه آزاد ایستاد و ضربه تماشایی او به تیر افقی دروازه برخورد کرد. در بازگشت وراتی شوتی روانه دروازه کرد که بازیکنان مارسی آن را بلوکه کرده و با دستپاچگی از محوطه خطر دفع کردند.

رستگاری پاریسی‌ها با درخشش نیمار

در حالیکه نیمه اول در وقتهای قانونی با تساوی بدون گل پایان یافت پاریسی‌ها در وقتهای اضافه این نیمه هم دست از تلاش برنداشتند. درحالیکه 2 دقیقه از وقتهای تلف شده این نیمه هم سپری می‌شد روی یک حمله و اشتباه بازیکنان مارسی دو ستاره پی‌اس‌جی در یک همکاری خوب موفق شدند اولین گل تیم‌شان را به ثمر برسانند. اشتباه بازیکنان مارسی در دفع توپ کافی بود تا کیلیان امباپه بیرون از محوطه جریمه مارسی صاحب توپ شود. امباپه با اینکه می‌‌توانست شخصا پیشروی کرده و شانسش برای گلزنی را امتحان کند تشخیص داد که نیمار در موقعیت بهتری قرار دارد. این ستاره فرانسوی بدون خودخواهی توپ را در مرکز محوطه جریمه به نیمار سپرد تا او با بیرون پا دروازه مارسی را باز کند.

رستگاری پاریسی‌ها با درخشش نیمار
رستگاری پاریسی‌ها با درخشش نیمار
رستگاری پاریسی‌ها با درخشش نیمار

مارسی در نیمه دوم بازی را در حالی آغاز کرد که بهتر از نیمه اول نشان می‌داد. کلاوس در دقیقه 52 به باز کردن دروازه پاریسی‌ها نزدیک شد که دوناروما موفق شد ضربه او را به پا دفع کند.

در دقیقه 72 مارسی یک بازیکن خود را اخراج شده دید. گیگو با یک تکل بسیار خشن روی پای نیمار رفت. ستاره برزیلی که تنها گل بازی را به ثمر رسانده بود از این تکل خشمگین بود و داور مسابقه گیگو را با کارت قرمز جریمه کرد. حالا کامبک برای مارسی سخت‌تر از قبل شده بود.

مارسی در ادامه بازی با یک یار کمتر از پاری سن ژرمن دیگر توان خلق فرصت روی دروازه این تیم را نداشت و بازی در نهایت با حساب 1-0 به سود پاریسی‌ها به پایان رسید. پاری‌سن ژرمن حالا با 29 امتیاز صدرنشین است و مارسی 23 امتیازی در رتبه چهارم جدول لیگ یک قرار دارد.

رستگاری پاریسی‌ها با درخشش نیمار
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج