۱۲۵۲۱۰۸
۱۴۷
۱۴۷
پ

نتیجه بازی با استقلال برای رحمتی مهم است

کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال با آلومینیوم برای هر دو سرمربی مهم است گفت: رحمتی می داند که پیروزی در این دیدار می تواند برای آینده مربیگری اش مفید باشد.

خبرگزاری مهر: غلامرضا فتح آبادی در خصوص عملکرد استقلال برابر ذوب آهن اصفهان گفت: استقلال مقابل ذوب آهن عملکرد فوق العاده ای نداشت. آنها نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند اما در لحظات پایانی بازی با اشتباه بازیکن ذوب به سه امتیاز دست پیدا کردند تا هم امتیاز با پرسپولیس به دلیل تفاضل گل کمتر همچنان در رده دوم باقی بماند.

وی گفت: ذوب آهن یکی از تیم‌های بدون شکست لیگ امسال بود و توانسته بود ۸ بازی رکورد نباختن خود را حفظ کند اما مقابل استقلال، این رکورد به دست یک بازیکن ذوب آهن شکسته شد تا این تیم هم امتیازات را از دست بدهد و هم رکوردش از بین برود.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. این تیم با رحمتی شکل خود را پیدا کرده است چند بازی را با پیروزی به پایان رسانده و حالا کاپیتان پیشین استقلال می‌خواهد مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. کادری که همه استقلالی هستند و سال‌ها برای این تیم بازی کرده اند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: رحمتی به خوبی استقلال را می‌شناسد و نتیجه این دیدار برایش بسیار مهم است. شاید او هم در آینده مدعی سرمربیگری استقلال شود. بنابراین لازم است تا این دیدار را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتواند به همه نشان دهد که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور هدایت استقلال را به عهده بگیرد.

فتح آبادی ادامه داد: ساپینتو می‌داند که پیروزی در این دیدار شرایط را برای او بهتر خواهد کرد. بازی سختی برای ساپینتو وجود دارد که باید در تهران سربلند از زمین خارج شود. سرمربی استقلال که تیمش مقابل ذوب آهن خیلی خوب بازی نکرد حالا به دنبال این است که در تهران و زمین خوب در ورزشگاه آزادی، آلومینیوم را شکست داده تا همچنان در بالای جدول باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج