۱۲۵۲۲۹۲
۸۲۴
۸۲۴
پ

سرقت وحشتناک از خانه ستاره مطرح فوتبال

چند روز بعد از سرقت از خانه آنخل دی‌ماریا در ایتالیا سارقان این بار خانه تئو هرناندز، ستاره میلان، را هدف گرفتند.

ورزش سه: چند روز بعد از سرقت از خانه آنخل دی‌ماریا در ایتالیا سارقان این بار خانه تئو هرناندز، ستاره میلان، را هدف گرفتند.

سرقت از خانه فوتبالیست‌ها مدتی است در اروپا به یک روند تکرارشونده تبدیل شده است و هر چند روز یک بار شاهد خبری از هدف گرفتن یکی از فوتبالیست‌های سرشناس شاغل در اروپا هستیم.

همین چند روز پیش بود که خبر رسید چند سارق به خانه آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، دستبرد زده‌اند. امروز از ایتالیا خبر رسید که این بار تئو هرناندز، ستاره میلان، هدف سرقت قرار گرفته است.

سرقت وحشتناک از خانه ستاره مطرح فوتبال

آنچه این خبر را ترسناک کرده حضور همسر و فرزند خردسال هرناندز در منزل در زمان ورود سارقین است. روزنامه ایتالیایی رپوبلیکا می‌گوید گروهی از سارقین دیشب درحالیکه ستاره میلان شخصا در خانه حضور نداشته به محل زندگی او در شهر میلان هجوم برده‌اند. اما همسر او، زویی کریستوفولی، و پسر شش ساله‌اش در همان زمان در خانه‌شان حضور داشتند.

این روزنامه می‌گوید سارقان بعد از ورود به منزل، همسر هرناندز را مجبور می‌کنند قفل گاوصندوق را برایشان باز کند. با اینکه در این گزارش به مبلغ دقیق سرقت شده از خانه ستاره میلان اشاره نشده ولی گفته می‌شود دست‌کم چند هزار یورو در گاوصندوق بوده.

سرقت وحشتناک از خانه ستاره مطرح فوتبال

خوشبختانه بر اساس گزارش پلیس میلان به خانواده هرناندز هیچ آسیب فیزیکی‌ای وارد نشده ولی شکی نیست که همسر و فرزند خردسال تئو از نظر روانی با شوکی بزرگ مواجه شده‌اند.

یافته‌های اولیه پلیس حاکی از این است که سارقان حرفه‌ای بوده و برنامه سرقت را از قبل به دقت طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌اند. آنها بیرون از خانه منتظر می‌مانند تا تئو منزل را ترک کند و سپس با بالا رفتن از نرده‌های محافظ وارد حیاط شده و خود را به ورودی خانه می‌رسانند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج