۱۲۵۲۳۱۳
۳۰۶
۳۰۶
پ

توقف تیم ستاره ایرانی مقابل چلسی

چلسی در هفته دهم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف برنتفورد رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

ورزش سه: چلسی در هفته دهم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف برنتفورد رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

توقف تیم ستاره ایرانی مقابل چلسی

شاگردان گراهام پاتر بعد از دو پیروزی پیاپی در اروپا و لیگ برتر که در مقابل میلان و استون‌ویلا بدست آورده بودند با روحیه بالا به مصاف برنتفورد رفتند. دیداری در هفته دهم لیگ برتر که می‌توانست چلسی را با منچسترسیتی، تیم دوم جدول، هم‌امتیاز کند.

برنتفورد که در خانه بازی می‌کرد دقایق اولیه را با حمله روی دروازه چلسی آغاز کرد و در همان دقیقه اول کپا ضربه سر تونی را دفع کرد تا دروازه آبی‌ها را نجات دهد.

اما در دقیقه 15 کانر گالاگر، بازیکن جوان چلسی، مصدوم شد و گراهام پاتر مجبور شد اولین تعویض خود را انجام دهد و متئو کواچیچ را راهی میدان کند.

کپا در دقیقه 34 یک بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد. لوفتوس چیک نتوانست توپ را با ضربه سر به خوبی از محوطه خطر دفع کند و تونی، مهاجم برنتفورد، ضربه‌ای راهی دروازه چلسی کرد که کپا به زیبایی این توپ را هم دفع کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

چلسی در ادامه نیمه اول تنها یک فرصت گلزنی داشت که توسط بروخا مهاجم این تیم از دست رفت. بروخا تعادلش را از دست داد درحالیکه می‌توانست یا خودش توپ را به سمت دروازه شلیک کند یا میسون مونت را در موقعیتی عالی صاحب توپ کند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 50 امبومو از برنتفورد بهترین فرصت بازی را بدست آورد اما ضربه سر او دقیقا به همان جایی رفت که کپا حضور داشت تا او بار دیگر دروازه چلسی را از باز شدن نجات دهد. حملات برنتفورد در دقایق بعدی هم ادامه داشت.

گراهام پاتر که می‌دید تیمش نمی‌تواند برتری قابل توجهی نسبت به حریف نشان بدهد دست به چند تعویض زد تا عملکرد تیمش را به امید کسب نتیجه تغییر بدهد. در دقیقه 61 پولیشیچ به جای کوکوریا، رحیم استرلینگ به جای بروخا و چکومکا به جای میسون مونت وارد زمین شدند.

چلسی بعد از این تعویض‌ها بهتر کار می‌کرد و در دقیقه 68 فرصتی بدست آورد و پاس پولیشیچ تعویضی به کای هاورتز رسید اما شوت پای راست او توسط سنگربان برنتفورد دفع شد. در دقیقه 84 اوبامیانگ که سه دقیقه قبل به جای کای هاورتز به میدان آمده بود پاس دقیقی به استرلینگ داد اما پیناک دفاع چپ برنتفورد در آخرین لحظه توپ او را دفع کرد تا دروازه تیمش را بسته نگه دارد. پولیشیچ در دقیقه 89 شوت محکمی راهی دروازه کرد که توسط دروازه‌بان برنتفورد دفع شد. در دقیقه 90+4 هم اوبامیانگ پاس چوکومکا را به شوتی محکم و کم‌ارتفاع به سمت دروازه شلیک کرد که دروازه‌بان حریف با پا موفق به دفع آن شد.

بازی در نهایت با تساوی 0-0 به پایان رسید تا چلسی بعد از انجام 10 بازی 20 امتیازی شده و در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج