۱۲۵۲۵۸۵
۵۶۳
۵۶۳
پ

مرد همیشه شاکی، راضی از بازگشت شوالیه

در فوتبال ایران به اخبار شوکه‌کننده و تصمیمات یکدفعه‌ای عادت کرده‌ایم. برای همین هم کسی نباید از تغییر شبانه آجورلو تعجب کند.

خبرآنلاین: فتح‌الله‌زاده بارها و بارها پشت میز مدیریت استقلال نشسته و آن‌قدر بمب خبری ترکانده که به یک چهره ویژه تبدیل شده است. حالا در ادامه راه قرار است از این پس او مدیرعامل استقلال باشد و با ساپینتوی هیجانی کار کند. تا اینجای کار استقلال نتایجی گرفته که هوادار راضی است و امیدوار به قهرمانی مجدد. در خصوص مسائل پیش آمده با حسن روشن پیشکسوت استقلال همکلام شدیم، فردی که بی‌پرده صحبت می‌کند.

نظرتان در مورد تغییر یکدفعه‌ای مدیرعامل استقلال چیست؟

به نظرم تغییر خیلی خوبی بود. فتح‌الله‌زاده تجربه پنج‌باره دارد و همه فوت و فن کار در استقلال را بخوبی بلد است و کارنامه خوبی دارد. از طرفی هم آجورلو در استقلال عملکرد خوبی داشت و به نظر من در اوج خداحافظی کرد. اما هیچ کس نمی‌داند این رفت و آمدها برای چه بود.

شایعه شده بود که آقای آجورلو اختلاس کرده است!

اصلاً چنین چیزی نمی‌تواند صحت داشته باشد. آجورلو اهل اختلاس کردن نبود و این وصله‌ها به او نمی‌چسبد. ضمن اینکه آجورلو از خودش کارنامه خوبی در استقلال به جا گذاشت.

آقای فتح‌الله‌زاده از وقتی آمده گفته بدهی سنگینی را برای او به‌جا گذاشته‌اند.

این حرف تکراری را همه مدیرانی که به استقلال آمده‌اند به زبان آوردند! تاکنون دیده‌اید مدیری به استقلال بیاید و نگوید بدهی برای من جا گذاشته‌اند؟! نمی‌دانم اگر با این همه بدهی مواجه می‌شوند چرا مسئولیت تیم را به عهده می‌گیرند.

استقلال تاکنون امتیازی مشابه پرسپولیس داشته است اما به‌دلیل تفاضل گل بهتر پرسپولیس صدر جدول است و استقلال در مکان دوم قرار دارد، نظرتان در مورد عملکرد ساپینتو تا اینجای کار چیست؟

من در ابتدای فصل گفتم که زود است در مورد ساپینتو نظر داده شود و گفتم که باید چندین بازی از استقلال بگذرد تا ساپینتو را ارزیابی کنیم، اما اینکه ساپینتو مدعی شد چهار جام می‌آورد خیلی عجیب بود و باید دید این چهار جام را در کجا می‌آورد. اما تاکنون نتیجه گرفتن استقلال بد نبوده و هوادار فعلاً راضی است هر چند که معتقدم این مربی هنوز از نظر فنی بازیکنان را نشناخته است.

مرد همیشه شاکی، راضی از بازگشت شوالیه

چطور؟

شما ببینید از یامگا و قایدی در چه پستی استفاده می‌کند و چطور این بازیکنان را از نظر فنی ضعیف کرده است. فصل پیش یامگا بدون شک بهترین بازیکن استقلال بود. هم موقعیت گل می‌ساخت و هم گل می‌زد و به نوعی همه‌کاره در زمین بود. اما در فصل جاری یامگا اصلاً شبیه فصل پیش بازی نمی‌کند و قایدی نیز چنین شرایطی دارد. اگر یامگا و قایدی در زمین کنار هم باشند مکمل‌های خوبی خواهند بود.

آقای ساپینتو در کنار زمین نمی‌تواند هیجاناتش را کنترل کند و همین نکته باعث محرومیت او شده است! نظر شما در خصوص رفتارهای این مربی چیست؟

اگر ساپینتو به حرکات خود ادامه دهد، قطعاً به مشکل می‌خورد. باور کنید وقتی در بازی استقلال و گل‌گهر تلویزیون را نگاه می‌کردم یک لحظه فکر کردم داور پنالتی به ضرر استقلال گرفته است که ساپینتو این‌طور رفتار می‌کند، در حالی که داور به نفع استقلال پنالتی گرفته بود و نمی‌دانم چرا ساپینتو با این رفتارها تیمش را به حاشیه برد.

در مورد نکات فنی بازی‌های استقلال هم باید بگویم که تاکنون بردها و نتایج استقلال از روی شاهکار فنی نبوده است و تا اینجا اتفاقات استقلال را به این نقطه رسانده است. اگر استقلال با این روش فنی پیش برود آینده روشنی نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج