۱۲۵۲۶۸۱
۴۶۳
۴۶۳
پ

تن‌هاخ: رونالدو باید تاوان بی‌انضباطی‌اش را بدهد

اریک تن هاخ، مربی یونایتد، بار دیگر از رفتار رونالدو در دقایق پایانی بازی برابر تاتنهام انتقاد کرد و گفت که او باید عواقب کارش را بپذیرد.

ورزش سه: منچستریونایتد پس از پیروزی چهارشنبه شب برابر تاتنهام که به دلیل رفتار رونالدو در دقایق پایانی پرحاشیه نیز شد، خود را مهیای بازی برابر چلسی می کند. رونالدو قرار بود در وقت‌های اضافه بازی به میدان برود ولی از دستور اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، سرپیچی کرد و به رختکن رفت. باشگاه نیز او را یک میلیون پوند جریمه کرده و از تمرین با تیم اول نیز کنار گذاشته است.

این موضوع در دو روز اخیر بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته و تن‌هاخ در واکنش به آن گفت:«با رونالدو حرف زدم ولی این یک گفت‌وگوی خصوصی است و در موردش صحبت نمی‌کنم. رونالدو برای من و برای یونایتد بازیکن مهمی است و بازیکن مهمی باقی خواهد ماند. در نهایت من مربی تیم هستم و در برابر همه چیز مسئولم. در تیم ارزش‌هایی وجود دارد که همه باید به آنها احترام بگذارند. در بازی دوستانه چند ماه قبل برابر رایووایکانو به رونالدو گفتم که غیبتش در تمرینات پیش فصل غیر قابل قبول بود. این هم دومین بی انضباطی رونالدو است و باید تاوانش را بدهد. او حاضر نشد برابر تاتنهام به میدان برود و فردا برابر چلسی غایب است. غیبت رونالدو مهم است ولی تمرکز ما فقط روی چلسی است و باید با ذهنیت برنده وارد زمین شویم.»

تن‌هاخ: رونالدو باید تاوان بی‌انضباطی‌اش را بدهد

تن‌هاخ در مورد تمرینات رونالدو به صورت انفرادی گفت:«از ابتدا گفته بودم که من بی انضباطی در تیم را قبول نخواهم کرد. همه بازیکنان باید استانداردها و قوانین تعیین شده را قبول کنند. من مسئول کنترل این قوانین هستم. درک می کنم بیشتر سوالات راجع به رونالدو باشد ولی دوست دارم از بازی فردا حرف بزنیم. تمرکز ما روی این بازی است و باید پیروز شویم. بدون توجه به این حواشی فقط به این بازی فکر می کنیم.»

گراهام پاتر، مربی چلسی، در ابتدای فصل مربی برایتون بود و توانست با این تیم برابر یونایتد به پیروزی دست یابد. این دومین رویارویی پاتر با شیاطین سرخ در چند ماه اخیر است. تن هاخ در این رابطه گفت:«شرایط ما نسبت به آن بازی بسیار متفاوت شده و تیم پیشرفت کرده است. شناخت من از ایده های پاتر حالا بیشتر است ولی این مسابقه بین مربیان نیست و یونایتد فردا برابر چلسی قرار می گیرد. مشکل ما در بازی های بیرون خانه نگرانم نمی کند و در ورزشگاه چلسی هم هواداران مان را خواهیم داشت. تیمم را متمرکز و قدرتمند می بینم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج