adexo3
۱۲۵۲۸۳۵
۹۵۹
۹۵۹
پ

بهترین تعریف لوکادیا از خودش؛ من فقط متفاوتم!

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس بیشتر از ۵ تیم لیگ برتری برای تیمش در فصل جاری گل زده است!

خبرورزشی: ستاره هلندی خط حمله پرسپولیس در فصل جاری از تیم های مس رفسنجان ( ۵ گل زده)، ذوب آهن اصفهان (۴ گل زده)، آلومینیوم اراک (۴ گل زده)، پیکان (۴ گل زده) و صنعت نفت آبادان (۴ گل زده) بیشتر گل زده است.

یورگن لوکادیا با ۶ گل زده درست به اندازه کل تیم ملوان انزلی گل زده و این موضوع نشان دهنده انتخاب درست باشگاه پرسپولیس برای خرید یک مهاجم خارجی آن هم پس از چند سال بوده است.

این مهاجم قاتل هلندی (در محوطه جریمه حریفان) را باید مثال بارز یک مهاجم کامل بدانیم. شم گلزنی، اعتماد به نفس، شوت زن بودن، چهارچوب شناس بودن، زدن گل های هوشمندانه و سه امتیازی و جنگندگی بالا همگی در لوکادیا جمع شده اند. اما چیزی که بیش از این ها در مورد او مطرح است ثبات فوق العاده اش بود و حفظ کیفیت بالا در پرسپولیس بوده است آن هم در حالی که هافبک های تکنیکی یحیی گل محمدی در فصل جاری حسابی نزول کرده اند.

ستاره هلندی پرسپولیس هر وقت گل زده تیمش برنده از زمین خارج شده و در این فصل نقش پررنگی در نتایج سرخ‌ها داشته است. لوکادیا در شبی که خط هافبک پرسپولیس در خلق موقعیت آنچنان موفق نشان نمی‌داد از تنها فرصتش برای گلزنی استفاده کرد. نکته مهم در مورد گل زیبا و تک ضرب لوکادیا این بود که خودش در بازی‌سازی این گل نقش داشت و پس از بردن توپ به سمت راست با زمان‌بندی و جایگیری عالی خود را در شرایط گلزنی قرار داد.

شاید هر مهاجم دیگری جای یورگن لوکادیا بود با این خط هافبک گل نساز (!) تا به حال یک یا دو گل بیشتر نزده بود اما این مهاجم هلندی کسی است که از هیچ همه چیز می سازد. بهترین تعریف را خود لوکادیا از خودش کرده باشد! یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس در سومین بازی خود برای پرسپولیس موفق به ثبت دومین گل خود شد تا نشان دهد از کیفیت بالایی برخوردار است.

پس از مسابقه درحالی که او با خبرنگاران و میکروفون‌های آنها محاصر شده بود در پاسخ به اینکه چه احساسی دارد گفت: من مصاحبه نمی‌کنم و اجازه مصاحبه ندارم. یورگن لوکادیا دقایقی بعد با انتشار دو تصویر از خوشحالی پس از گل امروزش در کپشن پستش نوشت: "آنقدر فروتن هستم که می‌دانم از هیچ کس بهتر نیستم؛ فقط متفاوتم."

او کاملا با بقیه مهاجمان پرسپولیس و خارجی هایی که به این تیم آمده اند متفاوت است و به نظر می رسد این فصل ستاره اول تیمش برای رسیدن به جام باشد.

این درحالی است که مربیان و نزدیکان پرسپولیس اذعان دارند یورگن لوکادیا از لحاظ اخلاقی نیز نمونه و متفاوت است. این ستاره هلندی با همه بازیکنان به ویژه جوان ترها گرم می گیرد و به قدری صمیمانه رفتار می کند که همه همبازیانش را مجذوب خود کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج