۱۲۵۳۰۴۶
۲۴۶
۲۴۶
پ

رادوشویچ علیه پنجره پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در چند سال اخیر در هر زمان که خواسته از لحاظ مالی به وضعیت خود سر و سامان دهد با شکایت نفرات خارجی مواجه شده است.

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس در چند سال اخیر در هر زمان که خواسته از لحاظ مالی به وضعیت خود سر و سامان دهد با شکایت نفرات خارجی مواجه شده است. شکایت‌هایی که این باشگاه را محکوم به پرداخت رقم های سنگین کرده است. دو فصل پیش مدیریت باشگاه پرسپولیس مجبور شد نزدیک به یک میلیون دلار برای پرداخت طلب برانکو و دستیارانش هزینه کند آن هم در مقطعی که این تیم راهی مرحله یک-چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده بود. فصل پیش هم پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس به خاطر شکایت گابریل کالدرون بسته شد و این باشگاه برای پرداخت طلب این مربی مجبور شد از فدراسیون فوتبال ۱۰ میلیارد تومان قرض کند. طلب کالدرون و دستیارانش هم حدود یک میلیون دلار بود. در همین فصل سرخپوشان در پرونده ماریو بودیمیر هم محکوم شدند که حدود نیم میلیون دلار هم در این پرونده هزینه کردند.

برای فصل جاری هم باشگاه پرسپولیس مشابه چنین اتفاقی را به زودی تجربه خواهد کرد. پرونده شکایتی بوژیدار رادوشویچ که این باشگاه را به پرداخت ۹۰۰ هزار یورو محکوم کرده است به‌زودی در دادگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد. به گفته رضا درویش این دادگاه عالی ۱۸ آبان برگزار خواهد شد و به‌نوعی محکومیت سرخپوشان در این پرونده قطعی است. هرچند بردن این پرونده به داگاه عالی فیفا خودش بیش از یکصد هزار یورو برای باشگاه پرسپولیس هزینه خواهد داشت. موردی که برای پرونده شکایتی برانکو هم اتفاق افتاده و به تازگی گریبان‌گیر مدیریت فعلی این باشگاه هم شده است.

رضا درویش امیدوار است که در دادگاه عالی با ارائه مدارکی دو قسط پرداختی به رادوشویچ را از طلب‌شان کم کنند. هرچند در این زمینه پرسپولیس مدرک معتبر ندارد و یک بار هم فیفا آنها را رد کرده است. چنانچه دادگاه عالی این مدارک را کم کند عددی کمتر از یکصد هزار یورو از مبلغ ۹۰۰ هزار یورو کم خواهد شد. ضمن اینکه رادوشویچ قراردادی ۴۰ هزار یورویی با تیم جدیدش امضا کرده که این مبلغ هم از طلبش از پرسپولیس کم می شود.

اما آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب رادو مشکل مالی دارد و اگر در این مورد دیر عمل کند آن وقت پنجره نقل و انتقالاتش هم بسته خواهد شد. مشکلی که شاید باعث شود باشگاه پرسپولیس نتواند مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کند. با این تفاسیر مشکل باشگاه پرسپولیس آنقدر بزرگ است که از حالا فکر مدیران این باشگاه را حسابی درگیر کند. در کنار این جریمه سنگین باشگاه پرطرفدار چند پرونده شکایتی داخلی دیگر هم دارد، در شرایطی که رقم قرارداد بازیکنان و مربیانش به طرز چشمگیری نسبت به فصل قبل افزایش پیدا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج