۱۲۵۳۲۵۴
۸۶۴
۸۶۴
پ

آلومینیوم کاری کرد حسینی دراز و نشست برود!

بازیکن قدیمی استقلال گفت: دوران فوتبال اتوبوسی و بازی به سبک ضد فوتبال منقرض شده ولی متاسفانه آلومینیوم به قدری روی این سبک بازی اصرار داشت که دروازه بان استقلال از بیکاری مشغول دراز و نشست شد!

خبرورزشی: بازیکن قدیمی استقلال گفت: دوران فوتبال اتوبوسی و بازی به سبک ضد فوتبال منقرض شده ولی متاسفانه آلومینیوم به قدری روی این سبک بازی اصرار داشت که دروازه بان استقلال از بیکاری مشغول دراز و نشست شد!

افشین حاجی پور بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار استقلال در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال روند رو به رشدش را کاملاً ادامه داده و نسبت به شروع لیگ کیفیت بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: کار تیمی استقلال خیلی عالی انجام می شود. اگر بخواهم هر سه حالت بازی یعنی وقتی تیم مالک توپ است، وقتی توپ را از دست می دهد و زمانی که تلاش برای بازپس گیری توپ دارد را در رابطه با استقلال بررسی کنم، باید بگویم استقلال زمانی که توپ را در اختیار دارد کاملاً درست و با برنامه کار می کند.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: استقلال به خوبی توپ را به کناره ها می برد و یا از عمق به قلب خط دفاعی حریف حمله‌ور میشود. زمانی هم که توپ را از دست می دهد بلافاصله آن را پس می گیرد. من در خلال بازی با آلومینیوم ثانیه ها را می شمردم و این اتفاق یعنی بازپس گیری توپ، بیشتر از ۵ ثانیه طول نمی کشید. اما آنچه باعث نگرانی ما می شود بحث داوری هاست.

آلومینیوم کاری کرد حسینی دراز و نشست برود!

حاجی پور خطاب به مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: از فتح‌الله‌زاده خواهش می‌کنیم به مسایل داوری ورود و حتی اگر لازم است با مسئولان مربوطه جلسه برگزار کند. ما استقلال را مقابل تیم فولاد دیدیم که چقدر عالی کار می کرد. تیم جواد نکونام اصطلاحاً به سبک کی‌روش فوتبال بازی می‌کند و راهیابی به درون محوطه ۱۸ قدم و نزدیک شدن به دروازه اش کار خیلی سختی است اما استقلال به دفعات به عمق دفاعی نفوذ کرد ولی در چند صحنه بازیکنانش با خطا درون محوطه سرنگون شدند اما داور پنالتی ها را نگرفت.

وی با اشاره به بازی آخر استقلال مقابل نماینده اراک توضیح داد: در قرن جدید و در سبک و سیاق فوتبال امروزی چنین روش‌هایی برای ارائه فوتبال منقرض شده است. تیم آلومینیوم رسماً یک اتوبوس جلوی دروازه اش پارک کرده بود و در طول مسابقه غیر از چهار یا پنج دقیقه که قدرت طراحی و بازی را در اختیار گرفت هیچ کار دیگری نکرد. واقعاً بازی مقابل چنین تیم های سخت است.

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: ساپینتو و تییمش دیگر کاری از دستشان بر نمی آمد! حتی در نیمه دوم همه عناصر تهاجمی را هم به زمین آوردند اما متاسفانه علاوه بر بازی اتوبوسی حریف، داور هم در قضاوت بد عملکرد و توپی که به دست مدافع آلومینیوم خورد را خطا ندید.

آلومینیوم کاری کرد حسینی دراز و نشست برود!

حاجی پور با اشاره به بازی یک طرفه استقلال و آلومینیوم یادآور شد: حتی در دقایقی از بازی، حسینی (دروازه بان استقلال) اینقدر بیکار شده بود که برای سرد نشدن بدنش روی چمن نشسته بود و دراز و نشست می رفت.

وی در پایان تأکید کرد: ضد فوتبال، خطا و بریدن توپ استقلال تنها دستاورد تیم اراک بود تا بتواند به حداقل امتیاز دست پیدا کند! قطعا هیچ یک از فوتبال دوستان اراکی این تیم را نمی پسندند و نوع بازی این چنینی را دوست ندارند. آلومینیوم آبروی فوتبال اراک را با این بازی برد. ما قبلا تیم اراک را هجومی و رو به جلو دیده بودیم ولی این تیم از ضد فوتبال یک گام بیشتر رفته و ضد ورزش کار می کرد چون قاعده و اصل ورزش برای شادابی و تحرک است نه زیر توپ زدن و خطا کردن.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج