۱۲۵۳۳۰۲
۱۸۳۸۴
۱۸۳۸۴
پ

مشتری پرو پاقرص برای رونالدو پیدا شد!

یک نشریه انگلیسی مدعی شد چلسی تمایل دارد در زمستان رونالدو را جذب کند.

جماران: یک نشریه انگلیسی مدعی شد چلسی تمایل دارد در زمستان رونالدو را جذب کند.

اتفاقی که در دقیقه ۸۹ دیدار منچستریونایتد و تاتنهام رخ داد بار دیگر کریستیانو رونالدو را به صدر اخبار آورد. ستاره پرتغالی که از نیمکت‌نشینی خود در این مسابقه عصبانی بود درحالیکه سوت پایان مسابقه به صدا در نیامده بود ورزشگاه اولدترافورد را ترک کرد تا شیاطین سرخ و سرمربی‌شان اریک تن‌هاخ را خشمگین کند.

بعد از بالا گرفتن تنش‌ها تن‌هاخ نام رونالدو را در فهرست تیمش برای بازی دیروز یونایتد مقابل چلسی وارد نکرد و به او دستور داد به صورت انفرادی در مجموعه کارینگتون تمرین کند. یونایتد اعلام کرد ستاره پرتغالی‌اش با جریمه نقدی هم مواجه شده و فعلا در تمرین‌ها و مسابقات حضور نخواهد داشت.

امروز روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی مدعی شد در میانه این تنش‌ها باشگاه چلسی به جذب کریستیانو ابراز تمایل کرده و آماده می‌شود تا در ماه ژانویه برای جذب او پیشنهادی رسمی به یونایتد ارائه دهد.

در تابستان گذشته چلسی یکی از چند باشگاهی بود که مدیران برنامه‌های کریستیانو با آنها تماس گرفتند تا برای او پیشنهاد دریافت کنند. تاد بولی در ماه‌های تابستان تمایل داشت ستاره پرتغالی را به استمفوردبریج منتقل کند اما توماس توخل، سرمربی وقت چلسی، با این انتقال موافق نبود و در نهایت اجازه نداد رونالدو به لندن بیاید.

حالا که توماس توخل اخراج شده و گراهام پاتر روی نیمکت چلسی می‌نشیند تاد بولی فضا را مساعد دیده تا بار دیگر ستاره محبوبش را به خدمت بگیرد. ایندیپندنت می‌گوید چلسی تمایل دارد قراردادی موقت با کریستیانو امضا کند که بر اساس آن کریستیانو تا پایان فصل در چلسی می‌ماند و باشگاه از این گزینه برخوردار خواهد بود که قرارداد او را یک فصل دیگر تمدید کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج