adexo3
۱۲۵۳۷۵۹
۶۵۳
۶۵۳
پ

سوت دربی به این داور می رسد؛ لابد برای دلجویی!

علیرضا فغانی به شدت از دست کمیته داوران به خاطر اینکه نام وی را در لیست داوران بین المللی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۳ قرار نداده است، ناراحت به نظر می رسد.

خبرورزشی: کمیته داوران دلیل این تصمیم را ورود علیرضا فغانی به سن ۴۵ سالگی و هم چنین تغییر محل جغرافیای این داور اعلام کرد، در حالی که اگر این تصمیم را زودتر به علیرضا فغانی اطلاع می داد این داور می توانست طبق هماهنگی با فدراسیون فوتبال استرالیا وارد لیست داوران بین المللی این کشور شود.

در هر حال جام جهانی ۲۰۲۲ آخرین قضاوت مهم علیرضا فغانی در تورنمنت بین المللی است که سومین حضور وی در جام جهانی محسوب می شود. او بعد از این تورنمنت به نظر می رسد تنها در لیگ برتر استرالیا قضاوت خواهد کرد.

خبر رسیده کمیته داوران برای دلجویی از علیرضا فغانی و هم چنین برگزاری مراسم تقدیر از این داور قصد دارد قضاوت دربی را به او محول کند. باید منتظر ماند و دید که علیرضا فغانی چه تصمیمی در برابر این پیشنهاد خواهد گرفت. دربی بعد از جام جهانی برگزار می شود. بدون شک دو تیم استقلال و پرسپولیس از این تصمیم تبعیت خواهند کرد. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج