۱۲۵۳۸۰۲
۱۳۵
۱۳۵
پ

ژاوی: من همیشه خوشبینم ولی نیاز به معجزه داریم

ژاوی در نشست خبری بازی برابر بایرن گفت که از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان ناامید نیست هرچند این اتفاق چیزی شبیه به معجزه است.

ورزش سه: بارسلونا فردا شب در نوکمپ و از هفته پنجم لیگ قهرمانان میزبان بایرن مونیخ است. بارسا باید این بازی و بازی بعدی برابر ویکتوریاپلژن را ببرد و امیدوار باشد اینتر در دو بازی بعدی خود پیروز نشود. این تنها راه صعود بارسلونا به دور بعد لیگ قهرمانان است.

ژاوی: من همیشه خوشبینم ولی نیاز به معجزه داریم

ژاوی هرناندز، مربی بارسلونا، در نشست خبری این بازی گفت:«برابر یک حریف بزرگ و با قدرت بدنی بالا بازی داریم. بایرن از لحاظ تاکتیکی در سطح بالایی بازی می کند و از نظر من یکی از بهترین تیم های دنیاست. برای ما این بازی بدون توجه به اتفاقات بازی اینتر و ویکتوریاپلژن اهمیت بالایی دارد. باید ثابت کنیم که قدرت رقابت با تیم هایی مثل بایرن را داریم و اینکه شکست در بازی رفت منصفانه نبود.»

ژاوی در مورد اینکه آیا به معجزه اعتقاد دارد، گفت:«امید اندکی برای صعود داریم و چیزی شبیه به معجزه است. شرایط خوبی در گروه نداریم و درصد حذف‌مان بسیار بالاست. نباید ذهنیت برنده‌مان را از دست بدهیم. پس از شکست مقابل رئال خیلی‌ها منتظر سقوط ما بودند ولی توانستیم با پیروزی برابر دو رقیب دشوار مثل ویارئال و بیلبائو بهترین واکنش را نشان دهیم. باید به همین روند ادامه دهیم و بدون توجه به نتیجه بازی اینتر-ویکتوریا، برای شکست بایرن وارد زمین شویم. شانس صعودمان اندک است ولی امیدمان را از دست نمی دهیم. اینجا چیزی به ما بستگی ندارد و تنها کاری که باید انجام دهیم، کسب 6 امتیاز از دو بازی بعدی است. من همیشه مثبت فکر می کنم.»

ژاوی: من همیشه خوشبینم ولی نیاز به معجزه داریم

بارسلونا بر خلاف همیشه امشب در هتل اقامت نخواهد داشت و بازیکنان می توانند کنار خانواده خود باشند. ژاوی در این رابطه گفت:«من به خرافات اعتقاد ندارم و اگر قرار به پیروز شدن به خاطر خرافه بود، اصلا مربی نمی شدم. تصمیم برای اینکه بازیکنان در هتل متمرکز نشوند، یک تصمیم مشترک بود و از نظر من تصمیم درستی است. من خیلی از اقامت در هتل قبل از بازی های خانگی خوشم نمی آید.»

فردا بازی اینتر و ویکتوریاپلژن زودتر از بازی بارسا-بایرن شروع خواهد شد و اگر اینتر ببرد، بازی برای بارسا عملا تشریفاتی خواهد شد. ژاوی در این رابطه گفت:«تقویم و ساعت بازی از مدت ها قبل پیش بینی شده و کاملا قابل درک است. من مشکلی با این قضیه ندارم.»

ژاوی در مورد تغییر سیستم برای بازی فردا گفت:«تغییر سیستم به سبک بازی حریف بستگی دارد. ما همیشه دوست داریم صاحب توپ باشیم و این به ما اعتماد به نفس و اطمینان می دهد. فردا در میانه زمین یک بازیکن اضافه تر می گذارم و او آزادی عمل خواهد داشت. بازی فردا یک جنگ تاکتیکی بین مربیان است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج