جاباما
۱۲۵۳۹۱۹
۱۸۷
۱۸۷
پ

شکست سنگین تیم محرمی مقابل میلان

آث میلان در دیداری حساس به برد پرگلی مقابل دینامو زاگرب دست یافت.

ورزش سه: آث میلان در دیداری حساس به برد پرگلی مقابل دینامو زاگرب دست یافت.

 آث میلان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در زاگرب برابر دینامو قرار گرفت و به برد پرگلی مقابل این تیم رسید. صا‌دق محرمی به طور کامل مقابل دومین تیم پر افتخار اروپا بازی کرد و نمایش معمولی داشت.

میلانی‌ها که بازی را در دست داشتند حملات خود را بر روی دروازه دینامو از همان ابتدا شروع کرد. در دقیقه هفت ژیرو این فرصت را داشت با ضربه‌ای رباح ماجری دروازه میزبان را باز کند. اما واکنش زیبای دروازه‌بان دینامو و البته اعلام آفساید از سوی داور مانع از آن شد.

در ادامه در دقیقه ۹ باز هم میلانی خطرآفرین ظاهر شدند و می‌توانستند به گل برسند اما شوت‌ها و ضربات متعدد آن‌ها با دفاع جانانه بازیکنان دینامو دفع شد.

در دقیقه ۱۶ مسابقه صادق محرمی با نفوذ به محوطه جریمه میلان در موقعیت خطرناکی قرار گرفت و با ضربه سر می‌توانست تیمش را در آستانه گلزنی قرار دهد که این فرصت طلایی در دهانه دروازه با دفع مدافع میلان، به گوشه زمین رفت.

باز هم توپ و موقعیت در اختیار دینامو‌ قرار گرفت که شوت زیبایی ایوانوشیچ را دروازه‌بان میلان با واکنشی زیبا دور کرد. در ادامه دوباره بازیکنان دینامو این فرصت را داشتند از پشت محوطه جریمه به گل برسند که شوت میشیچ پس از برخورد به دفاع میلان دفع شد.

شکست سنگین تیم محرمی مقابل میلان

در دقیقه ۲۵ شوت آنته ربیچ از داخل محوطه جریمه با دفاع عالی بازیکنان دینامو زاگرب دفع شد.

باز هم میلان در دقیقه ۳۵ به واسطه سانتر از جناحین موقعیت خطرناکی ایجاد کرد که لیواکوویچ، گلر دینامو ضربه سر خطرناک ژیرو را از زیر طاق دروازه به زیبایی بیرون کشید.

در دقیقه ۳۹ حملات متعدد میلانی‌ها بالاخره جواب داد. ساندر‌و تونالی از ضربه ایستگاهی به دست آمده پشت محوطه جریمه نهایت استفاده را برد و با سانتری دقیق به داخل شش قدم باعث شد متئو گابیا گل اول را برای این تیم به ثمر برساند.

در دقیقه ۴۶ دکتلار با نفوذ به محوطه جریمه می‌توانست در موقعیتی تک به تک به گل برسد اما تکل خوب دفاع دینامو مانع از آن شد.

در دقیقه ۴۸ صادق محرمی با نفوذ به کناره‌های زمین و پشت محوطه جریمه سانتری را به داخل محوطه انجام داد که صربه سر پتکوویچ در اختیار گلر میلان قرار گرفت.

در دقیقه ۴۹ اما برای بار دوم قفل دروازه دینامو باز شد. لیائو با دریبل ۴ بازیکن میزبان با لیواکوویچ تک به تک شد و با ضربه‌ای مطمئن اختلاف را به دو رساند.

میلان که عطش سیری ناپذیری داشت، در دقیقه ۵۵ می‌توانست توسط تونالی موقعیت به دست آورد که این بازیکن با خطای بازیکن دینامو سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ژیرو نیز با ضربه‌ای محکم به گوشه بالای دروازه گل سوم ایتالیایی‌ها را ثبت کرد.

شکست سنگین تیم محرمی مقابل میلان

در دقیقه ۵۷ دینامو این فرصت را داشت تا اختلاف را کم کند اما شوت ایوانوشیچ را دروازه‌بان میلان با واکنشی زیبا دفع کرد.

در دقیقه ۶۷ باز هم لیائو نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد که پاس در عرض او پس از برخورد به لیوبیچیج وارد دروازه شد تا این بازیکن دینامو پس از اهدا پنالتی به میلان در صحنه گل سوم، با گل بخودی اختلاف را به چهار برساند.

ضربه سر خطرناک ژیرو در دقیقه ۸۰ را دروازه‌بان دینامو با واکنشی زیبا دفع کرد. در ادامه و در دقیقه ۸۲ میلان به گل پنجم رسید که توسط کمک داور مسابقه، آفساید اعلام شد.

باز هم میلانی‌ها در دقیقه ۸۳ صاحب فرصت خطرناکی شدند که توپ کرونیچ را لیواکوویچ با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد.

در نهایت شاگردان پیولی با نتیجه پرگل ۴-۰ دینامو زاگرب را در هم کوبیدند و با توجه به شکست سالزبورگ اتریش با هفت امتیاز به رده دوم گروه خود رفتند و امیدوار هستند صعود به مرحله بعد را تجربه کنند. میلان در هفته آخر مرحله گروهی مسابقه حساسی در خانه با سالزبورگ برگزار می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج