۱۲۵۳۹۵۰
۷۱۲۰
۷۱۲۰
پ

ماجرای ۲۴۰میلیاردی که از حساب استقلال رفت

​صبح روز گذشته در جلسه میان قربان‌زاده رئیس شرکت خصوصی‌سازی با علی فتح‌الله‌زاده و مصطفی آجورلو مدیران‌ عامل فعلی و قبلی باشگاه استقلال درباره بعضی از اختلاف‌حساب‌ها و مغایرت‌های مالی که از آنها طی روزهای گذشته در برخی رسانه‌ها صحبت به میان آمده بود بررسی‌هایی صورت گرفت.

فرهیختگان: صبح روز گذشته در جلسه میان قربان‌زاده رئیس شرکت خصوصی‌سازی با علی فتح‌الله‌زاده و مصطفی آجورلو مدیران‌ عامل فعلی و قبلی باشگاه استقلال درباره بعضی از اختلاف‌حساب‌ها و مغایرت‌های مالی که از آنها طی روزهای گذشته در برخی رسانه‌ها صحبت به میان آمده بود بررسی‌هایی صورت گرفت. 

ماجرای 240میلیاردی که از حساب استقلال رفت

در این جلسه مصطفی آجورلو که به‌تازگی جای خود را به علی فتح‌الله‌زاده داده، درباره ابهامات مطرح‌شده درباره برداشت از حساب بورسی استقلال توضیحاتی را ارائه و عنوان کرد که از ۳۶۰ میلیارد سهام فروخته شده این باشگاه ۲۴۰ میلیارد تومان صرف پرداخت بدهی‌ها شده است که برخی از این بدهی‌ها مانند تسویه‌حساب با شرکت بیمه یا شرکت مالیاتی یا برخی اشخاص طلبکار با دستور دادستانی و حکم قاضی بوده است؛ چراکه این افراد با آگاهی از این موضوع که چنین رقمی در حساب باشگاه استقلال موجود است حکم توقیف اموال گرفته و بدهی خود را به این ترتیب صاف کرده‌اند.  آجورلو مدعی شد که از برخی طلبکاران تخفیف گرفته و بدهی حدود ۳۵۰ میلیارد تومانی را تا ۲۴۰ میلیارد تومان کاهش داده است. بدهی به بیمه‌ و مالیات نیز سال‌ها عقب‌افتاده و باید با این نهادها تسویه‌حساب صورت می‌گرفت. در‌حال‌حاضر حدود ۱۲۰ میلیارد تومان از بابت فروش سهام باشگاه استقلال در حساب این باشگاه بلوکه شده است. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج