۱۲۵۴۰۷۴
۴۲۰
۴۲۰
پ

پیشنهاد بازیکن پیشین استقلال به ساپینتو

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال به سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان پیشنهاد کرد در دو پست تیمش دو جابه‌جایی برای بهتر شدن شرایط این تیم داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: سبو شهبازیان درباره دیدار روز جمعه استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شاگردان ساپینتو خوب بازی می‌کنند ولی توپ‌های‌شان تبدیل به گل نمی‌شود. هوادار تیمی است که فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد و مربیان خوبی دارد. استقلال برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتد به دنبال گرفتن سه امتیاز بازی است و فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی در مورد نتایج سینوسی استقلال در این فصل تصریح کرد: احساس می‌کنم برخی مهره‌های استقلال جای خودشان بازی نمی‌کنند. نمونه این قضیه کوین یامگا است، او بازیکن سرعتی است و در حمله تأثیرگذاری زیادی دارد. در شرایطی از یامگا در دفاع راست استفاده می‌شود که صالح حردانی را داریم که بازیکن خوبی است. اگر این جا به جایی صورت بگیرد، شرایط برای استقلال بهتر خواهد شد. عدم بازی کردن صالح حردانی و ابوالفضل جلالی دو ملی‌پوش تیم برای من جای سؤال دارد. هر زمان جلالی وارد زمین شده، استقلال در این جناح راه افتاده است.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: اگر یامگا یک خط جلوتر برود، خیلی می‌تواند تأثیرگذار باشد. حردانی در دفاع راست نشان داده که توانمند است. جلالی هم در دفاع چپ به میدان برود استقلال می‌تواند هر بازی به گل برسد. تنها ایرادی که از استقلال می‌توانم بگیرم، جابه‌جایی برخی مهره‌ها است. هر تیمی آرزوی داشتن این مهره‌ها را می‌کند و استقلال باید راحت با آنها به گل برسد. ساپینتو مربی باتجربه‌ای است و اگر این مهره‌ها را جابه‌جا کند، کار برای استقلال بهتر پیش می‌رود.

شهبازیان در خصوص افت کیفی بازی‌های لیگ برتر گفت: یکی از دلایل کم گل بودن بازی‌ها نزدیک بودن تیم‌ها به یکدیگر است. هفت، هشت تیم بالای جدول کیفیت فنی بالایی دارند. تیم‌هایی مثل نساجی مازندران، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و ... نزدیک به استقلال و پرسپولیس شده‌اند. تیم‌ها مثل گذشته راحت امتیاز نمی‌دهند. همین مسئله باعث شده کمتر گل رد و بدل شود. برخی‌ها می‌گویند کیفیت لیگ پایین آمده اما من این نظر را ندارم و اعتقاد دارم تیم‌ها آنالیز می‌کنند و راحت گل نمی‌خورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج