۱۲۵۴۴۸۰
۱۷۴
۱۷۴
پ

مسی مطمئن بود لاپورتا او را حفظ می‌کند

یک رسانه اسپانیایی ادعایی جنجالی درباره انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پی‌اس‌جی مطرح کرده و می‌گوید مسی تا لحظه آخر اعتقاد داشت در بارسا ماندگار خواهد شد.

ورزش سه نوشت: یک رسانه اسپانیایی ادعایی جنجالی درباره انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پی‌اس‌جی مطرح کرده و می‌گوید مسی تا لحظه آخر اعتقاد داشت در بارسا ماندگار خواهد شد.

داستان پرحاشیه انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۱ یکی از جنجالی‌ترین انتقالهای سالهای اخیر دنیای فوتبال است. مسی بر خلاف میلش مجبور به ترک بلوگرانا شد و در نهایت پای امضای قرارداد با پی‌اس‌جی نشست.

اما اخیرا در اسپانیا اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد مسی تا آخرین لحظه‌ معتقد بوده بازیکن بارسا خواهد ماند و این را به نزدیکان و خانواده‌اش هم اعلام کرده بود.

انتقال مسی اتفاقی نبود که یک‌شبه رخ بدهد بلکه روندی بود که حدود یک سال به طول انجامید. مسی در آگوست ۲۰۲۰ و بعد از شکست سنگین ۸-۲ مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم گرفت از مدیران وقت بارسا بخواهد با فعال شدن بند فسخ موجود در قرارداد سابق او با انتقالش به باشگاهی دیگر موافقت کنند.

ولی مسی چند روز بعد در سپتامبر ۲۰۲۰ در مصاحبه‌ای با سایت گل شرکت کرد و گفت نظرش عوض شده و قصد ترک بارسا را ندارد و تا زمان پایان قراردادش در ژوئن ۲۰۲۱ دیگر به این موضوع فکر نخواهد کرد.

درحالیکه هواداران یک‌صدا خواهان تمدید قرارداد اسطوره‌شان بودند و حتی بعد از استعفای یوسپ ماریا بارتومئو و روی کار آمدن خوان لاپورتا این اتفاق نیفتاد. با اینکه لاپورتا در کمپین انتخاباتی وعده داده بود قرارداد مسی را تمدید خواهد کرد ولی بعدها مدعی شد به دلیل مشکلات اقتصادی نتوانسته به وعده‌اش عمل کند.

گی‌یم بالاگه، روزنامه‌نگار مشهور، اما در گفتگویی با رادیو کادنا سر ادعایی مطرح کرد که جنجالی است. او می‌گوید در ماه دسامبر و پیش از برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا مسی مطمئن بوده که با حضور رئیس جدید، خوان لاپورتا، در بارسا ماندگار خواهد بود و حتی این موضوع را به خانواده و فرزندانش اطلاع داده بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج