۱۲۵۴۵۵۱
۲۵۸
۲۵۸
پ

ساپینتو و اعتراض دوباره به داوری!

ریکاردو ساپینتو در جریان بازی استقلال مقابل هوادار باز هم نسبت به عملکرد داوری معترض بود.

ایسنا: ریکاردو ساپینتو در جریان بازی استقلال مقابل هوادار باز هم نسبت به عملکرد داوری معترض بود.

در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و هوادار به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

پیش از آغاز بازی، یاد و خاطره ۳۶۰۰۰ شهید دانش‌آموز و هفته بسیج دانش‌آموزی و شهدای حادثه تکفیری حرم شاهچراغ شیراز گرامی داشته شد.

در این بازی، سینا سعیدی‌فر، سیاوش یزدانی، آرمان رمضانی و پیمان بابایی با لباس شخصی در استادیوم دستگردی حضور پیدا کردند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، سجاد شهباززاده، زبیر نیک‌نفس، رضا میرزایی، عزیزبک آمانوف، ابوالفضل جلالی و علیرضا رضایی نیمکت‌نشینان استقلال در این بازی بودند.

قبل شروع مسابقه، بابک مرادی و داریوش شجاعیان به سمت نیمکت استقلال رفتند و با تمام استقلالی‌های حاضر خوش و بش کردند.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال پس از ۳ هفته محرومیت انضباطی، کنار زمین حضور پیدا کرد تا از نزدیک به هدایت تیمش بپردازد.

پس از گل محمد محبی در دقیقه ۹ برای استقلال، ‌ عارف غلامی به سمت ریکاردو ساپینتو رفت و این مربی پرتغالی نکات دفاعی خود را به این بازیکن گوشزد کرد.

ساپینتو در جریان بازی، به برخی از تصمیمات داور اعتراض داشت و در دقیقه ۲۸ بازی، این سرمربی پرتغالی از داور کارت زرد دریافت کرد. در ادامه ساکت الهامی گفت‌وگوی کوتاهی با سرمربی استقلال داشت و در مورد حواشی بازی با او صحبت کرد. سرمربی استقلال پس از پایان بازی در نیمه اول بازهم اعتراض خود را نسبت به عملکرد داوری اعلام کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول، ارسلان مطهری با برخورد به بازیکن هوادار، دچار آسیب‌دیدگی شد و این مساله باعث شد تا کادر پزشکی به زمین مسابقه بیاید و به مداوای این بازیکن بپردازد. مطهری پس از لحظاتی دوباره به شرایط عادی بازگشت و به ادامه مسابقه پرداخت.

در دقایق اول نیمه دوم بازی، محمد محبی پس از برخورد با بازیکن تیم هوادار دچار مصدومیت شد و تیم پزشکی برای مداوای او به زمین مسابقه آمد. او برای ادامه مداوای خود از زمین مسابقه خارج شد و دقایقی از مسابقه، استقلال ۱۰ نفره بازی را دنبال کرد. او در نهایت با بهبودی شرایط خود، به زمین مسابقه بازگشت.

در دقیقه ۵۸، مهدی قایدی از زمین مسابقه خارج شد و به جای او رضا میرزایی وارد زمین مسابقه شد. در لحظه تعویض مهدی قایدی،‌ این بازیکن به آرامی زمین مسابقه را ترک کرد و این مساله باعث شد تا داور به او تذکر دهد و همچنین یکی از بازیکنان هوادار نسبت به این مساله معترض بود که داور مانع از ایجاد حاشیه شد.

مهدی مهدی‌پور و روزبه چشمی، استقلالی‌های زمین مسابقه بودند که در صورت دریافت کارت زرد، می‌توانستند داربی پایتخت را از دست بدهند اما مشکلی برای این ۲ بازیکن پیش نیامد و از داور کارت نگرفتند.

در دقیقه ۶۱ مسابقه، کوین یامگا هنگام پرتاب اوت، درگیری لفظی کوتاهی با ساکت الهامی داشت. سرمربی هوادار به یامگا گوشزد کرد که پرتاب اوت او باعث شده تا دید این مربی نسبت به زمین مسابقه کور شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج