۱۲۵۴۷۶۴
۵۴
۵۴
پ

یکه‌تازی ناپولی با هت‌تریک اوسیمهن

در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.

تسنیم: در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.

صدرنشین جدول رده‌بندی سری A ایتالیا به لطف کسب یک پیروزی پرگل خانگی برابر ساسولو جایگاهش را استحکام بخشید.

در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.

برای ناپولی که در این فصل تن به شکست نداده است، مهاجم نیجریه‌ای این تیم ویکتور اوسیمهن سه بار در دقایق ۴، ۱۹ و ۷۷ و پدیده گرجستانی آن‌خویچا کواراتسخلیا در دقیقه ۳۶ گلزنی کردند تا دهمین برد تیم آبی‌پوش جنوب ایتالیا رقم بخورد. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج آرماند لورینته از ساسولو در دقیقه ۸۴ بود که کار این تیم را برای آبرومندانه‌تر کردن شکست سخت‌تر کرد.

با این نتیجه شاگردان لوچانو اسپالتی که در کنار رئال مادرید در لالیگا و پاری‌سن‌ژرمن در لوشامپیونه تنها تیم‌های بدون شکست ۵ لیگ معتبر اروپا هستند، ۳۲ امتیازی شدند و فاصله خود را با میلان رده دومی به ۶ امتیاز افزایش دادند البته با یک بازی بیشتر. همچنین اوسیمهن با هت‌تریک در این بازی هفت گله شد و در جدول برترین گلزنان لیگ در کنار مارکو آرناتوویچ از بولونیا قرار گرفت.

امشب دو بازی دیگر در هفته دوازدهم سری A برگزار می‌شود که در بازی اول از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران یوونتوس بحران زده میهمان لچه است و از ساعت ۲۲:۱۵ اینتر از سامپدوریا پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی سری A پس از ناپولی و میلان، تیم‌های لاتزیو و آتالانتا هر دو با ۲۴ امتیاز از ۱۱ بازی و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج