۱۲۵۴۸۰۲
۴۷
۴۷
پ

دورتموند مچ اینتراخت را خواباند

دیدار نمایندگان بودنسلیگا در چمپیونزلیگ با برتری زنبورها به پایان رسید.

ورزش سه: دیدار نمایندگان بودنسلیگا در چمپیونزلیگ با برتری زنبورها به پایان رسید.

تیم فوتبال دورتموند دقایقی قبل با پیروزی در خانه آینتراخت فرانکفورت علاوه بر پیشی گرفتن از این تیم در جدول و صعود به رده سوم، به سه امتیازی صدر جدول رسید.

در این بازی پربرخورد که ساشا استیجمان ۱۰ بار از کارت زرد خودش برای جریمه بازیکنان استفاده کرد، ابتدا این جولیان برانت بود که با گل دقیقه بیست، شاگردان ترزیچ را از حریف پیش انداخت.

دورتموند مچ اینتراخت را خواباند

اما این گل خیلی دوامی نداشت و کامادا، ملی‌پوش ژاپنی آینتراخت شش دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند.

 

بازی برابر دو تیم در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو سرمربی بعد از کسب نتیجه قابل قبول در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان، در رختکن برای پیروزی در این تقابل حساس نکات مدنظر برای پیروزی تیمشان را  به شاگردان خود گوشزد کنند.

اما نیمه دوم مسابقه با گلزنی گران‌ترین ستاره فوتبال باشگاهی آلمان، جود بلینگهام، آغاز شد و هافبک پرخواهان تیم ملی انگلیس زردها را در خانه فرانکفورت برای دومین بار پیش انداخت.

دورتموند مچ اینتراخت را خواباند

گلی که باعث شد تا روند بازی به طور کلی تغییر کرده و این فرانکفورتی‌ها باشند که با حداکثر نفرات به سمت دروازه کوبل یورش ببرند.

یازده تلاش آینتراخت برای شوتزنی و پنج ضربه در چهارچوب آنها با درخشش گلر سوئیسی دورتموند همراه بود تا در نهایت قهرمان لیگ اروپا بعد از پیروزی برابر مارسی در هفته پنجم لیگ قهرمانان، دوازدهمین بازی فصل را با شکست پشت سر بگذارند.

به این ترتیب در جدول رده‌بندی مسابقات بوروسیا دورتموند با این پیروزی ۲۲ امتیازی شده و در رده سوم جدول قرار گرفت و آینتراخت با همان ۲۰ امتیاز، در رده پنجم جدول بعد از فرایبورگ جا خوش کرد.

دورتموند مچ اینتراخت را خواباند
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج