۱۲۵۵۱۶۲
۲۶۸
۲۶۸
پ

طلب ۱۵۰هزار دلاری مدیرعامل از پرسپولیس

یکی از پرونده‌هایی که این روزها پرسپولیس درگیر آن است مربوط به طلب مدیرعامل اسبق این باشگاه از سرخپوشان است که مراحل قضایی خود را دنبال می‌کند.

ورزش سه: خبرسازترین مدیرعامل چند وقت اخیر سرخپوشان اکنون این باشگاه را درگیر پرونده مالی سنگینی کرده و درویش و تیم مدیریتی کنونی این باشگاه به دنبال پایان دادن به این ماجرا هستند.

مدیرعامل پرسپولیس که چندی پیش در کنایه به اقدام مهدی رسول پناه بدون نام بردن از وی، مدعی شده بود که این مدیرعامل در زمان قبول این سمت ادعا کرده بود که مبالغی را به عنوان اسپانسر در اختیار سرخپوشان قرار می‌دهد، اکنون با در اختیار داشتن مصوبه مربوط به پرداختی‌هایش، به دنبال دریافت آن است و شکواییه‌ای نیز در این زمینه علیه باشگاه شکل داده است.

رسول پناه که بیشتر هواداران فوتبالی او را به واسطه حملات کلامی و جملات سنگینی که متوجه بازیکنان و اعضای پرسپولیس کرده بود می‌شناختند، اکنون خواهان دریافت طلب ۱۵۰ دلاری خود شده است. مبلغی که در زمان حضور در این باشگاه برای پرداخت بدهی گابریل کالدرون هزینه کرده بود.

باشگاه پرسپولیس مدعی است که این مبلغ در آن زمان از سوی وی به عنوان کمک هواداری از سوی رسول پناه اعلام شده بود اما در ادامه با شرایط شکل گرفته و احتمال برکناری او، این مدیرعامل جنجالی مصوبه هیات مدیره در این زمینه را امضا کرده و اکنون خواهان دریافت آن شده است. مصوبه‌ای که در آن مقطع گفته می‌شود دیگر اعضای هیات مدیره با آن مخالفت کرده بودند.

به هرحال اکنون مهدی رسول‌پناه به دنبال طلبش است که به واسطه آن یک حساب باشگاه نیز بسته شده و روز ۲۲ آبان قرار است در دادگاه با واحد حقوقی باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج