۱۲۵۵۲۶۱
۱۸۷
۱۸۷
پ

فتح‌الله‌زاده به بورسی‌ها تعهد داد

نماد باشگاه استقلال درحالی از حدود هشت روز قبل بسته شد که بورسی‌ها دلیل آن را شفاف نبودن منابع مصرف شده اعلام کردند. بر این اساس این باشگاه امروز در سامانه کدال اقدام به افشای اطلاعات با اهمیت کرده است. با این حال مشخص نیست این اطلاعات به شفافیت‌های مورد نظر بازار سرمایه پاسخ داده است یا خیر.

ایسنا: ورود باشگاه استقلال به بازار سرمایه با پذیره‌نویسی سهام این باشگاه آغاز و این پذیره‌نویسی باعث شد ۳۵۹ میلیارد تومان عاید باشگاه استقلال شود. از همان ابتدا قرار شد این پول زیر نظر کمیته‌ای سه نفره متشکل از نماینده سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس هزینه شود. اما به نظر می رسد آبی‌ها به تعهد پایبند نبودند و نماد استقلال به دلیل روشن نبودن منابع مصرف شده حاصل از پذیره نویسی، دقیقا یک ماه بعد از قابل معامله شدن نماد، بسته شد.

بر این اساس، مدیرکل دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌ها سازمان خصوصی‌سازی به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه اعلام کرد با استعلام حساب‌های بانکی باشگاه استقلال وضعیت ۲۱۰ میلیارد تومان از منابع مصرف شده برایمان روشن نیست. پیش‌تر ۳۵۹ میلیارد تومان از طریق افزایش سرمایه در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته بود که کمیته مصارف از این مقدار، ۱۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، مجوز هزینه در سرفصل‌های مصوب را به باشگاه داده بود.

در این راستا، روز گذشته باشگاه استقلال در نامه‌ای با امضای علی فتح‌الله زاده، مدیرعامل این باشگاه جزییات هزینه‌ای استقلال را منتشر کرد.

در این نامه که امروز در سامانه کدال در دسترس عموم قرار گرفته، فتح‌الله‌زاده متعهد شده است پس از دریافت وجوه درآمدی باشگاه از شرکت‌های طرف قرارداد، اختلاف حساب موجود جبران شود.

 

فتح‌الله‌زاده به بورسی‌ها تعهد داد

فتح‌الله‌زاده به بورسی‌ها تعهد داد

البته فرابورس هنوز به این نامه واکنشی نشان نداده است و بنابراین مشخص نیست آیا باشگاه استقلال توانسته به ابهامات بورسی‌ها پاسخ بدهد یا خیر. همچنین هنوز مشخص نیست این اطلاعات بازگشایی نماد استقلال را در پی داشته باشد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج