۱۲۵۵۴۱۶
۵۸۹
۵۸۹
پ

اخراج در ‌سوپرجام باعث محرومیت از دربی می‌شود؟

تیم فوتبال استقلال درحالی دیدار سوپرجام را چهارشنبه مقابل نساجی برگزار می‌کند که حواشی این دیدار به متن غلبه کرده و حالا نیز این ابهام به وجود آمده است که درصورتی‌که بازیکن یا نیمکت‌نشینان تیمی با کارت قرمز داور مواجه شوند، تکلیف آنها برای بازی بعدی تیم‌شان در لیگ برتر چه خواهد شد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال درحالی دیدار سوپرجام را چهارشنبه مقابل نساجی برگزار می‌کند که حواشی این دیدار به متن غلبه کرده و حالا نیز این ابهام به وجود آمده است که درصورتی‌که بازیکن یا نیمکت‌نشینان تیمی با کارت قرمز داور مواجه شوند، تکلیف آنها برای بازی بعدی تیم‌شان در لیگ برتر چه خواهد شد. در گذشته سرنوشت کارت‌های قرمز جام حذفی به دیدارهای لیگ برتر نیز کشیده می‌شد به این ترتیب که بازیکنان تیم حذف‌شده درصورتی‌که با کارت قرمز مواجه می‌شدند دیدار بعدی تیم‌شان در لیگ برتر را ازدست می‌دادند که بعدا این قانون اصلاح و مقرر شد کارت‌های هر تورنمنت برای همان تورنمنت منظور شود.

البته از سوپرجام به‌عنوان یک دیدار تشریفاتی نام برده می‌شود که اتفاقات آن طبیعتا نباید در سرنوشت سایر تورنمنت‌های دیگر ازجمله لیگ و جام حذفی تاثیرگذار باشد، بااین‌حال اتفاقات دیدار سال گذشته در جریان سوپرجام برگزارشده بین تیم‌های پرسپولیس و فولاد باعث شده استقلالی‌ها از جهت برگزاری دیدار چهارشنبه و تبعات آن دچار نگرانی‌های خاص خود شوند.

پرسپولیس در بازی فصل قبلی دو اخراجی داد؛ یکی حمید مطهری که از روی نیمکت کارت قرمز گرفت و دیگری مهدی شیری که تیمش را ده نفره کرد و از زمین خارج شد. در ادامه و بعد از قطع همکاری شیری با پرسپولیس، از سوی سازمان لیگ به این باشگاه اعلام شد که حمید مطهری از بازی با نساجی (دیدار هفته هفدهم در لیگ برتر) در مشهد محروم است و حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.

 این اتفاق در شرایطی رقم خورد که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند بازی سوپرجام ربطی به لیگ برتر ندارد و نباید مطهری برای بازی با نساجی محروم می‌شد. در این خصوص این باشگاه نامه‌ای را به سازمان لیگ فرستاده و دراین‌باره که قانونی در این زمینه جود ندارد از این نهاد استعلام گرفت که این سازمان در جواب نامه پرسپولیس اعلام کرد، چون معلوم نیست پرسپولیس در بازی بعدی سوپرجام حاضر باشد، مطهری از بازی بعدی تیمش در هر رقابتی محروم است و این‌طوری مربی سرخ‌ها دیدار با نساجی را ازدست داد.

جواد خلیفه سلطان، ناظر بازی سوپرجام هم بعد از این دیدار گفته بود: «محرومیت ناشی از کارت قرمز در بازی سوپرجام در دیدار بعدی تیم‌ها اعمال خواهد شد، اما کارت زرد‌ها فقط برای همین دیدار است.» 

در همین زمینه و برای پیگیری این موضوع «فرهیختگان» ابتدا با یکی از اعضای سازمان لیگ تماس گرفت و او این موضوع را رد کرد اما بعدا اعلام کرد برای اطمینان‌خاطر با سهیل مهدی صحبت کنید که این چهره علی‌رغم تلاش‌ها پاسخی به تماس‌های «فرهیختگان» نداد.

طبق شنیده‌ها استقلالی‌ها قرار است در این خصوص از سازمان لیگ استعلام بگیرند تا با خیال راحت در دیدار چهارشنبه به‌مصاف حریف شمالی بروند. البته اگر قرار باشد روال بازی فصل قبل طی شود، اخراجی‌های احتمالی استقلال به‌صورت قطعی دیدار دربی را ازدست خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج