۱۲۵۵۴۱۹
۵۴۲
۵۴۲
پ

هشدار روزنامه ایتالیایی به‌خاطر مهدی طارمی

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک‌ترین بازیکن پورتو نام برده است.

ورزش سه: تیم‌های پورتو و اتلتیکو مادرید، امشب در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، در مطلبی از مهدی طارمی به عنوان خطرناک‌ترین بازیکن حاضر در ترکیب پورتو نام برده است و به سیمئونه توصیه کرده که مراقب این مهاجم ایرانی باشد.

پورتو در مسابقه‌ای که روز سه شنبه ۱ نوامبر در ورزشگاه دراگائو برگزار می‌شود، برای آخرین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو به میدان می‌رود. تیم کونسیسائو به لطف سه پیروزی متوالی در سه دیدار گذشته، یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، به دور یک هشتم نهایی راه یافت. اتلتیکو مادرید پس از فینال دیوانه کننده مقابل لورکوزن که هزینه آن عدم صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود، باید برای حضور در پلی آف لیگ اروپا بجنگد.

اگر بروژ که فقط یک امتیاز با پورتو فاصله دارد، در لورکوزن نتواند به پیروزی برسد، پورتویی‌ها می‌توانند امید کوچکی برای کسب مقام اول داشته باشند. از سوی دیگر مادریدی‌ها باید از مقام سوم دفاع کنند که حداقل به معنای حضور آن‌ها در لیگ اروپاست.

این بازی لحظه حساسی برای اتلتیکو است. پس از تمسخر بسیار دردناک مقابل لورکوزن، یک شکست دیگر در لیگ رقم خورد: مردان سیمئونه شنبه را در کادیز شکست دادند. آن‌ها بازی ۲ بر صفر باخته را به ۲ – ۲ تغییر دادند و سپس گل روبن سوبرینو باعث پیروزی میزبان شد. از سوی دیگر، پورتو عصر شنبه ۲ امتیاز ارزشمند دیگر را برابر سانتاکلارا از دست داد تا فاصله با بنفیکا در صدر به عدد ۷ برسد و به نظر، جام قهرمانی در مسیر شهر لیسبون قرار گرفته است.

پورتو و اتلتیکو مادرید ۱۱ بار در رقابت‌های اروپایی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که تیم پرتغالی تنها توانسته در ۲ مورد از این بازی‌ها پیروز شود. اسپانیایی‌ها همچنین در ۵ بازی اخیر خود مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست باقی مانده اند و ۴ پیروزی را با هدایت سیمئونه به دست آورده اند. آخرین باری که کولچونرو‌ها در بازی مقابل پرتغالی شکست خوردند، در دسامبر ۲۰۰۹ بود که کیکه سانچز فلورس روی نیمکت بود.

بازار امید‌های گلزنی در بازی امشب ارزش دیدن دارد. خطر اصلی برای سیمئونه، طارمی نام دارد که مستقیماً روی ۶ گل در این دوره از لیگ قهرمانان اروپا (چهار گل و ۲ پاس گل) نقش مستقیم داشته است. بیشتر از هر هم تیمی دیگری.

هشدار روزنامه ایتالیایی به‌خاطر مهدی طارمی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج