۱۲۵۵۴۴۳
۱۶۲
۱۶۲
پ

در هفته آخر لیگ قهرمانان چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

بازی های هفته آخر لیگ قهرمانان اروپا در شب های سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شوند و چهره تیم های راه یافته به مرحله حذفی و لیگ اروپا مشخص خواهد شد.

جی پلاس: مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در این هفته به پایان می رسد و چهره تیم های راه یافته به یک هشتم نهایی مشخص می شوند. تاکنون ۱۲ تیم حضورشان را در مرحله حذفی قطعی کردند و چهار تیم دیگر برای رسیدن به این جایگاه رقابت خواهند کرد. همچنین برخی از تیم ها در شب های سه شنبه و چهارشنبه برای بقا در رقابت های اروپایی و صعود به لیگ اروپا تلاش می کنند. 

گروه A

ناپولی و لیورپول به یک هشتم نهایی صعود کردند و سه شنبه شب برای تعیین تیم صدرنشین رقابت خواهند کرد. تیم ایتالیایی که ۱۵ امتیازی است با یک تساوی به هدفش خواهد رسید اما لیورپول (۱۲ امتیاز) کار دشواری خواهد داشت. در دیگر بازی این گروه آژاکس ۳ امتیازی به مصاف رنجرز بدون امتیاز می رود و با کسب یک تساوی می تواند حضورش را در لیگ اروپا قطعی کند. 

گروه B 

در این گروه بروخه و پورتو به دور بعد راه یافتند. بروخه شگفتی ساز در آخرین بازی اش برابر لورکوزن قرار خواهد گرفت. در حالی که تیم بلژیکی (۱۰ امتیاز) به دنبال تثبیت صدرنشینی اش است لورکوزن (۴ امتیاز) برای صعود به لیگ اروپا تلاش می کند. در طرف دیگر اتلتیکومادرید (۵ امتیاز) در پرتغال برابر پورتو (۹ امتیاز) قرار خواهد گرفت و به دنبال کسب پیروزی خواهد بود تا با صعود به لیگ اروپا حذف تلخ از لیگ قهرمانان را فراموش کند.

گروه C 

هر دو دیدار این گروه تشریفاتی خواهد بود. بایرن مونیخ (۱۵ امتیاز) که تمام بازی های خود را با برد به پایان رسانده و جایگاهش به عنوان صدرشنین قطعی است میزبان اینتر (۱۰ امتیاز) تیم دوم جدول است. بارسا (۴ امتیاز) پس از حذف از لیگ قهرمانان مهمان ویکتوریا پلژن (بدون امتیاز) خواهد بود. آبی اناری ها مانند فصل گذشته در ادامه در مرحله حذفی لیگ اروپا رقابت خواهند کرد. 

گروه D 

وضعیت این گروه پیچیده است. هر چهار تیم تاتنهام (۸ امتیاز)، اسپورتینگ لیسبون (۷)، فرانکفورت (۷) و مارسی (۶) شانس صعود دارند و هیچکدام حذف نشده اند. تاتنهام صدرنشین به مصاف مارسی قعرنشین می رود. تیم آنتونیو کونته با کسب پیروزی به هر دو هدفش می رسد و اگر مساوی کند می تواند به مرحله حذفی راه پیدا کند اما در صورت شکست و برد یکی از دو تیم اسپورتینگ و فرانکفورت در لیگ اروپا رقابت خواهد کرد. در دیگر بازی گروه، اسپورتینگ به دلیل میزبانی و پیروزی ۳ بر صفر در خانه حریف شرایط بهتری دارد اما با یک برد می تواند با خیال آسوده به دور بعد صعود کند. 

گروه E 

چلسی (۱۰ امتیاز) که حضورش به عنوان صدرنشین به مرحله بعد قطعی شده است چهارشنبه شب میزبان دینامو زاگرب (۴ امتیاز) خواهد بود. این بازی برای آبی های لندن تشریفاتی است اما دینامو می تواند با کسب پیروزی به صعود به لیگ اروپا امیدوار باشد. در دیگر بازی گروه میلان (۷ امتیاز) میزبان سالزبورگ (۶ امتیاز) است و تنها یک مساوی آن ها را در دور بعد قرار خواهد داد. در این صورت سالزبورگ در لیگ اروپا رقابت می کند. 

گروه F

رئال مادرید (۱۰ امتیاز) در سانتیاگو برنابئو میزبان سلتیک (۲ امتیاز) است. سفیدپوشان برای تثیبت صدرنشینی به پیروزی نیاز دارند و به نظر نمی رسد کار سختی داشته باشند. لایپزیش (۹ امتیاز) با کسب تساوی مقابل شاختار می تواند حضورش را در یک هشتم نهایی قطعی کند. تنها در صورت پیروزی و لغزش رئال مادرید صدرنشین خواهد شد. از طرفی شاختار (۶ امتیاز) می تواند با غلبه بر لایپزیش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه پیدا کند در غیر این صورت در لیگ اروپا رقابت می کند. 

گروه G 

منچسترسیتی (۱۱ امتیاز) به عنوان صدرنشنین و دورتموند (۸ امتیاز) به دور بعد صعود کردند. سیتیزن ها در حالی برابر سویا (۵ امتیاز) قرار می گیرند که می خواهند به ناکامی شان در گلزنی در دو بازی پیاپی لیگ قهرمانان پایان دهند. سویا هم حضورش در لیگ اروپا قطعی است. دیگر بازی این گروه را دورتموند و کپنهاگن (۲امتیاز) برگزار می کنند. 

گروه H 

پاری‌سن ژرمن و بنفیکا به یک هشتم نهایی صعود کردند. هر دو تیم یازده امتیازی هستند و در آخرین بازی خود برای کسب جایگاه نخست تلاش خواهند کرد. PSG که در حال حاضر صدرنشین است مهمان یوونتوس (۳ امتیاز) خواهد بود. یووه برای حضور در لیگ اروپا به برد نیاز دارد البته در صورت شکست مکابی (۳ امتیاز) برابر بنفیکا حتی یک تساوی هم کافی است. تیم آلگری روزهای بدی را در حال سپری کردن است و حتی حضور در لیگ اروپا، ناکامی اش را در لیگ قهرمانان جبران نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج