۱۲۵۵۷۱۷
۱۴۲
۱۴۲
پ

ناگلزمن: ایمان داشتم مقتدرانه صعود می‌کنیم

سرمربی جوان بایرن مونیخ از عملکرد تیم در لیگ قهرمانان اروپا راضی است و تاکید کرد که پیش‌بینی این صعود مقتدرانه را می‌کرد.

ایسنا: به نقل از کیکر، بایرن مونیخ باوجود آن که در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت اما مقتدرانه به دور بعد صعود کرد.

بایرن در دیدار برگشت برابر اینتر هم با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد و همین کافی بود تا تیم با ۱۸ امتیاز به عنوان تیم نخست و مقتدرانه راهی مرحله بعد شود.

ناگلزمن بعد از پیروزی برابر اینتر گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و بسیار پخته و باتجربه ظاهر شدیم. بازیکنانی که در فصل جاری زیاد بازی نکرده بودند در این بازی به خوبی محک خوردند و آن‌ها هم خوب ظاهر شدند. ما از این پیروزی و صعود مقتدرانه به دور بعد بسیار خوشحال هستیم و انتظار این صعود مقتدرانه را هم داشتیم.

او ادامه داد: ما در بازی برابر اینتر از بازیکنان جوان خود استفاده کردیم و آن‌ها ما را امیدوار کردند و نشان دادند که آینده درخشانی دارند. این که بتوان تغییرات زیادی را در ترکیب اصلی تیم داد بدون آن که کیفیت تیم پایین بیاید بهترین خبر برای کادر فنی است.

ناگلزمن درباره اعلام نشدن پنالتی بر روی سادیو مانه گفت: به نظرم که آن صحنه پنالتی بود با این حال داور بهتر قوانین را می‌داند. او دو دقیقه صحنه را دید و در نهایت تصمیم گرفت که پنالتی نگیرد.

ناگلزمن در پایان گفت: ما در مرحله گروهی بسیار خوب ظاهر شدیم اما این بدین معنا نیست که حتما در مرحله حذفی هم خوب خواهیم بود. ما برخلاف سال قبل به دنبال صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان اروپا هستیم. با روحیه و انگیزه کنونی که تیم دارد اطمینان دارم که متفاوت از سال قبل ظاهر خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج