جاباما
۱۲۵۵۸۰۹
۶۷۲
۶۷۲
پ

واکنش فتح‌الله‌زاده به محرومیت استقلالی‌ها از دربی

مدیرعامل استقلال درباره مشکلات مختلف این روزهای باشگاه توضیح داد.

ایسنا: علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال امروز (چهارشنبه) پیش از دیدار سوپرجام با نساجی بر سر مزار شهید قاسم سلیمانی حضور پیدا کرد و گفت: چه آن‌هایی که حزب‌اللهی هستند و چه آن‌هایی که مرام‌شان فرق می‌کند، به خاطر رشادت‌های این مرد بزرگ به مراسم تشییع در تهران و شهرستان‌ها آمدند. او برای یک مسلک خاص نبود و همه را به دور خود جمع کرده بود و توانست داعش را زمین‌گیر کند.

او درباره دیدار سوپرجام بیان کرد: ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا آن چه مقدر ماست، اتفاق بیفتد. امیدوارم هواداران دعا کنند تا پیروز شویم.

مدیرعامل استقلال درباره پرونده‌های مختلفی که به دنبال حل آن‌هاست توضیح داد: بیش‌ترین نگرانی من آقای محبی است. امروز آخرین مهلت است. شاید من از ۱۰ جا این پول را ارسال کردم تا به حساب‌شان بخوابد. ۲۳۰ هزار یورو باید به حساب سانتاکلارا بریزم. من مجبور شدم از چند جا قرض بگیرم و از سه جا تلاش کردیم که به حساب‌شان بنشیند. آن‌ها نقدی قبول نکردند و ما به خاطر تحریم برای واریز این پول به مشکل خوردیم. در حال حاضر ما منتظر تایید باشگاه سانتاکلارا هستیم. ۱۰۰ هزار یورو فعلا به حساب‌شان نشسته است و منتظر نشستن باقی پول‌ها هستیم.

فتح‌الله‌زاده افزود: به نظرم برادر عزیزم آقای آجورلو به خاطر مشکلاتی انتقال پول باید بندی به صورت نقدی می‌گذاشتیم. ما می‌خواستیم به سفارت ایران در پرتغال یا سفارت پرتغال در ایران پول نقد بدهیم یا حتی خودمان برای‌شان پول نقد را ببریم اما باشگاه سانتاکلارا قبول نکرد چرا که با مشکل پول‌شویی مواجه می‌شوند. اگر پرداخت نقدی در قرارداد گنجانده می‌شد، این مشکلات پیش نمی‌آمد.

او ادامه داد: میلیچ و پادوانی مشکلات دیگر باشگاه استقلال هستند. آقای پادوانی برای ما زحمت کشید و ناراحت هستم که این بازیکن با کیفیتی که داشت به ما کمک کرد و نتوانستیم پولش را بدهیم. ان‌شاءالله اگر به فینال لیگ برتر برسیم او را دعوت می‌کنم تا به نحوی از او دل‌جویی کنیم.

او درباره احضارش به دادگاه توضیح داد: از طرف شخص من نبود. این بدهی را یکی از دوستانم داشت که علیه مدیرعامل قبلی باشگاه استقلال شکایت کرده بود. قاضی محترم که حکم را نوشته بود، نمی‌دانست که الان من مدیرعامل هستم. او هم تقصیری نداشته بود. با این حال من به دادگاه رفتم. هم رییس مجمع و هم قاضی محترم رفتار خوبی داشتند و به دنبال راهکار برای حل این مشکل بودیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مشخص است که دیرکرد قرض‌های این باشگاه چه میزان شده است؟ گفت: برخی پول‌ها که ۵ میلیارد بوده شده ۴۰ میلیارد. یا هفت میلیارد بلاعوض پول گرفته‌اند که الان شده ۶۰ میلیارد تومان. به جز تیم‌مان که ۲۵ درصد از حقوق بزرگسالان که پرداخت شده، باقی مانده است. البته دوستان قبلی گفته بودند ۴۰ درصد پرداخت کرده‌اند. در حال حاضر ۲۲۰ میلیارد تومان بدهی‌های متفرقه داریم.

فتح‌الله‌زاده درباره وام‌هایی که از طرف باشگاه استقلال گرفته شده اما صرف خرید اقلامی مانند خودرو شده است، بیان کرد: به هر حال من باید در باشگاه بنشینم. من از روزی که آمده‌ام، قضیه محبی همه وقت من را گرفته است. من باید سه تا ۲۳۰ هزار یورو قرض می‌کردم تا پول او را بدهم. ما در باشگاه یک ریال هم پول نداشتیم. حتی برای رفت و آمد به کرمان هم با مشکل مواجه بودیم. در این روزها بیش‌تر از سه، چهار ساعت خواب نداشتم. دادگاه هم زمان بر است و شش، هفت ساعت آن‌جا درگیر بوده‌ام.

او در پاسخ به این سوال که آیا آجورلو اسناد مالی باشگاه را تحویل داده است؟ گفت: هنوز اسناد مالی به من داده نشده است. فرصتی نبود که این اتفاق بیفتد. فردا آقای ساپینتو به تعطیلات می‌رود و من به دنبال پول هستم که در فرودگاه به دستیاران آقای ساپینتو پول بدهیم. البته ۱۰ هزارتا بیش‌تر نمی‌توانند ببرند ولی باید پول به آن‌ها بدهیم.

مدیرعامل استقلال درباره جلسه با قنبرزاده درباره تبلیغات محیطی اظهار کرد: ما یک جلسه با آقای قنبرزاده و دوستان داشتیم. اتفاقی است که رخ داده است. ما بحث زیادی کردیم و به جای خوبی رسیده‌ایم. قرار شد به داوری برود و هرچه او حکم کرد، اتفاق بیفتد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا با ساپینتو درباره بازیکنان درخواستی‌اش برای جذب در نیم فصل صحبت کرده است؟ گفت: من از او پرسیدم که بازیکنی می‌خواهد، او پاسخ داد که تا نیم فصل با همین بازیکنان پیش می‌رود.

او در واکنش به محرومیت بازیکنان اخراجی در سوپرجام از داربی هفته دوازدهم تصریح کرد: ما از سازمان لیگ خواستیم که مستنداتش را درباره این موضوع ارائه کنند. تا جایی که دانش فوتبال من جواب می‌دهد چنین چیزی در آیین‌نامه‌های فدراسیون فوتبال نداریم.

مدیرعامل استقلال در ادامه درباره تغییرات احتمالی در تیم مدیریت استقلال بیان کرد: به هر حال تغییراتی خواهیم داشت اما سعی می‌کنم که تغییرات حداقل باشد. آقای امیری در حال حاضر با من هستند. آقای نظری جویباری به دنبال کارهای اداری خودش است اما هر عنوانی بخواهد، به او می‌دهیم. تغییراتی هم در هیات مدیره خواهیم داشت. ان‌شاءالله بعد از بازی با آقای وزیر راجع به این موضوع صحبت می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج